۳۲۶۴ مناقصه – شهرداری تلخاب – خریدقیر۲۲-PG64

((آگهی مناقصه عمومی- مرحله دوم))  شهرداری تلخاب  درنظر دارد نسبت به خریدقیر۲۲-PG64 ازطریق مناقصه عمومی  با بهره گیری ازسامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد)اقدام نماید. لذا متقاضیان می‌توانند بامراجعه به سایت(www.setadiran.ir)درمناقصه شرکت وتا تاریخ ۲۲/۰۳/۱۴۰۰ جهت دریافت اسناد و تا پایان وقت اداری مورخ ۰۱/۰۴/۱۴۰۰ جهت بارگذاری قیمت پیشنهادی خود در سامانه مذکور اقدام نمایند.  -کلیه فرآیند […]

((آگهی مناقصه عمومی- مرحله دوم)) 

شهرداری تلخاب  درنظر دارد نسبت به خریدقیر۲۲-PG64 ازطریق مناقصه عمومی  با بهره گیری ازسامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد)اقدام نماید.

لذا متقاضیان می‌توانند بامراجعه به سایت(www.setadiran.ir)درمناقصه شرکت وتا تاریخ ۲۲/۰۳/۱۴۰۰ جهت دریافت اسناد و تا پایان وقت اداری مورخ ۰۱/۰۴/۱۴۰۰ جهت بارگذاری قیمت پیشنهادی خود در سامانه مذکور اقدام نمایند. 

-کلیه فرآیند مناقصه در بستر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) برگزار می گردد.

-خرید قیر ۲۲-PG64 طبق استانداردها و مشخصات فنی  و مدت زمان تحویل قیر حداکثر  یک ماه از تاریخ اعلام برنده می باشد. شایان ذکر است تخلیه قیر در محل مورد نظر شهرداری تلخاب  به عهده فروشنده می باشد.

-حمل و تخلیه قیر بایستی براساس استانداردهای لازم و اصول فنی صورت گیرد.

– اعتبارپروژه  ۵٫۰۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰  ریال می باشد  که پرداخت  مبلغ ۴٫۴۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال آن به صورت  اسناد خزانه با نماد  معاملاتی  اخزا ۹۱۱ به سررسید ۰۶/۰۹/۱۴۰۲ و مبلغ ۵۷۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال دیگر آن به صورت اسناد خزانه معاملاتی اخزا ۹۱۴ به سررسید ۲۵/۱۰/ ۱۴۰۲ می‌باشد (جمعاً به مبلغ ۵٫۰۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال) می باشد.

-ارایه ضمانتنامه معتبربانکی و یا واریز وجه نقد به میزان ۲۵۰٫۶۰۰٫۰۰۰ ریال  به حساب شماره ۹۳۶۸۲۵۵۱۰  بانک کشاورزی  به نام شهرداری تلخاب  به عنوان سپرده شرکت در مناقصه الزامیست وشرکت کنندگان می‌بایست این  اسناد را (ضمانتنامه یا فیش واریزی)در سامانه فوق بارگذاری نمایند و اصل ضمانتنامه و یا فیش واریزی را تا قبل از زمان گشایش پاکات به دبیرخانه شهرداری تلخاب تحویل و رسید دریافت نمایند.

-متقاضیان باید قیمت پیشنهادی خود را براساس قیمت خرید نقدی اعلام نمایند و این شهرداری براساس ضوابط خرید به صورت اسناد خزانه، سالانه ۱۵% جهت حفظ قدرت خرید پرداخت خواهد کرد.

-مناقصه‌گر باید کلیه مدارک پیوست شامل فرم‌های پیشنهاد قیمت و شرایط مناقصه را که پیشتر از طریق سامانه ستاد دانلودکرده را به دقت مطالعه و با آگاهی کامل از شرایط تا قبل از پایان یافتن مهلت شرکت در مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت نمایند و اصل فیش واریزی سپرده یا ضمانتنامه بانکی را در پاکت در بسته قرارداده و قبل از گشایش پاکات به دبیرخانه شهرداری تلخاب تحویل نمایند در غیر اینصورت مراتب از جهات رد پیشنهاد خواهد بود.

-شرکت کنندگان می‌بایست کلیه شرایط و ضوابط مربوط به شرکت در مناقصات دولتی و شهرداری‌ها را دارا بوده و قوانین و دستورالعمل مربوطه را رعایت نمایند.

-مدت قبول پیشنهادها  تا پایان وقت اداری مورخ ۰۱/۰۴/۱۴۰۰ می باشد.

*تاریخ گشایش پیشنهادات واصله رأس ساعت ۱۴:۳۱ مورخ ۰۲/۰۴/۱۴۰۰ در حضور اعضاء  هیأت عالی  معاملات شهرداری تلخاب  می‌باشد و ضمناً شرکت کنندگان یا نمایندگان قانونی آن‌ها می‌توانند در صورت تمایل در جلسه گشایش پاکات حضور داشته باشند.

 

 

            حمید رضا محبی آشتیانی                                                                                                                                        محمد مهدیان                                                              

                                          مسئول  امور مالي                                                                                                                                               شهردار تلخاب