۳۲۶۲ مناقصه – شهرداری تلخاب – خرید و اجرای آسفالت معابر سطح شهر

آگهی مناقصه عمومی شهرداری تلخاب در نظر دارد به استناد مصوبه شماره ۲ صورت‌جلسه شماره ۴۰ مورخ ۰۱/۱۲/۱۳۹۹ شورای اسلامی شهر تلخاب نسبت به خرید و اجرای آسفالت معابر سطح شهر تلخاب به‌صورت پیمانی به پیمانکاران واجد شرایط از طریق مناقصه عمومی با بهره‌گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نماید. لذا متقاضیان می‌توانند […]

آگهی مناقصه عمومی

شهرداری تلخاب در نظر دارد به استناد مصوبه شماره ۲ صورت‌جلسه شماره ۴۰ مورخ ۰۱/۱۲/۱۳۹۹ شورای اسلامی شهر تلخاب نسبت به خرید و اجرای آسفالت معابر سطح شهر تلخاب به‌صورت پیمانی به پیمانکاران واجد شرایط از طریق مناقصه عمومی با بهره‌گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نماید.

لذا متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت (www.setadiran.ir) تا تاریخ ۲۴/۰۳/۱۴۰۰ نسبت به دریافت اسناد مناقصه به شماره نیاز ۲۰۰۰۰۹۳۸۴۵۰۰۰۰۰۸ اقدام نمایند و پس از آن قیمت پیشنهادی خود را تا تاریخ ۰۶/۰۴/۱۴۰۰ در سامانه فوق بارگذاری نمایند.

شرایط مناقصه:

۱-    موضوع مناقصه: تهیه و اجرای جدول‌گذاری معابر سطح شهر تلخاب

۲-    اعتبار پروژه: ۷٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد.

۳-   مبنای محاسبه: بر اساس قیمت پیشنهادی توسط پیمانکار

۴-   مدت اجرای پروژه: ۱ ماه پس از تاریخ انعقاد قرارداد

۵-    کارفرما: شهرداری تلخاب

۶-     واحد نظارت پروژه: واحد عمران و شهرسازی شهرداری و همچنین دفتر نظارت عالیه دفتر فنی استانداری مرکزی

۷-   مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ۳۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به‌صورت ضمانت‌نامه معتبر بانکی و یا واریز مبلغ مذکور به شماره‌حساب ۰۳۱۰۰۰۰۷۰۸۵۰۰۴ بانک ملی به نام شهرداری تلخاب که می‌بایستی در سامانه ستاد بارگذاری گردد و اصل آن را تا قبل از شروع جلسه گشایش به دبیرخانه شهرداری تلخاب تحویل نمایند که در صورت عدم ارسال اصل ضمانت‌نامه معتبر یا فیش بانکی به پیشنهاد قیمت مربوط به شرکت‌کننده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۸-   کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهادات و گشایش پاکات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.

۹-    آخرین‌مهلت شرکت در مناقصه: پایان وقت اداری مورخ ۰۶/۰۴/۱۴۰۰

۱۰-  گشایش پاکات: ساعت ۱۴:۳۱ مورخ ۰۷/۰۴/۱۴۰۰ در محل شهرداری تلخاب با حضور اعضاء هیأت عالی معاملات صورت خواهد پذیرفت که پیشنهاد دهندگان و یا نمایندگان قانونی آن‌ها در صورت تمایل می‌توانند در این جلسه حضور یابند.

۱۱-  برنده مناقصه با توجه به گرید مجاز، ضمن رعایت تعداد کار مجاز، پس از ارائه ضمانت‌نامه حسن انجام تعهد می‌تواند نسبت به عقد قرارداد اقدام نماید و در صورت هرگونه مغایرت شهرداری هیچ‌گونه مسئولیتی در این خصوص نداشته و عواقب بعدی آن بر عهده پیمانکار می‌باشد.

۱۲-  کلیه اسناد مناقصه اعم از شرایط مناقصه، مدارک و مستندات شرکت شامل اساسنامه، آخرین آگهی تغییرات شرکت، گرید و گواهی مالیات بر ارزش‌افزوده شرکت به همراه برگ پیشنهاد قیمت باید توسط شخص مجاز تعهدآور شرکت مهر و امضاء و در سامانه بارگذاری گردد.

۱۳- هیأت عالی معاملات در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار می‌باشد.

۱۴- محل اجرای پروژه، معابر سطح شهر تلخاب می‌باشد.

۱۵-  داشتن حداقل صلاحیت پیمانکاری رتبه ۵ مرتبط با موضوع مناقصه الزامی می‌باشد.

۱۶-  کلیه ماشین‌آلات و ابزارآلات و مصالح مورد نیاز به عهده پیمانکار می‌باشد.

۱۷- کلیه کسورات قانونی بر عهده پیمانکار می‌باشد.

۱۸- ایجاد هرگونه خسارت در حین انجام کار بر عهده پیمانکار می‌باشد.

۱۹-  تأیید کیفیت انجام کار برعهده واحد عمران و شهرسازی شهرداری می‌باشد.

۲۰-  به پیشنهادات مخدوش، مبهم و مشروط ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۲۱-  متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به واحد امور مالی شهرداری مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۵۸۲۳۶۱۵۱-۰۸۶ یا ۰۹۱۸۳۴۸۴۲۸۹ تماس حاصل نمایند.

حمیدرضا محبی آشتیانی                                                                                                                      محمد مهدیان

  مسئول امور مالی                                                                                                                          شهردار تلخاب