اهدای نشان عالی مسؤولیت اجتماعی به روابط‌عمومی ‌بانک سینا

اهدای نشان عالی مسؤولیت اجتماعی به روابط‌عمومی ‌بانک سینا در پنجمین «جشنواره صنعت روابط‌عمومی ‌ایران» که با سخنرانی پرفسور سعیدرضا عاملی؛ دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و حضور جمعی از اساتید دانشگاه، مدیران روابط‌عمومی ‌سازمان‌ها و شرکت‌ها و دست‌اندرکاران حوزه روابط‌عمومی ‌همراه بود، نشان عالی مسؤولیت اجتماعی به روابط‌عمومی ‌بانک سینا اهداء شد. به گزارش ایستانیوز، […]

اهدای نشان عالی مسؤولیت اجتماعی به روابط‌عمومی ‌بانک سینا

در پنجمین «جشنواره صنعت روابط‌عمومی ‌ایران» که با سخنرانی پرفسور سعیدرضا عاملی؛ دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و حضور جمعی از اساتید دانشگاه، مدیران روابط‌عمومی ‌سازمان‌ها و شرکت‌ها و دست‌اندرکاران حوزه روابط‌عمومی ‌همراه بود، نشان عالی مسؤولیت اجتماعی به روابط‌عمومی ‌بانک سینا اهداء شد. به گزارش ایستانیوز، این نشان به پاس اقدامات ارتباطی طی سال گذشته به ویژه اجرای خلاقانه کمپین مسؤولیت‌های اجتماعی از سوی هیأت داوران جشنواره صنعت روابط‌عمومی ‌ایران به روابط‌عمومی ‌این بانک اهداء شد. در این جشنواره بیش از ۱۷۰۰اثر از ۱۱۲سازمان و شرکت در ۱۴بخش‌ پژوهش و افکارسنجی، مدیریت و برنامه‌ریزی، ارتباطات درون‌سازمانی، ارتباطات رسانه‌ای، ارتباطات مردمی، ارتباطات دیجیتالی، ارتباطات دیداری/شنیداری، ارتباطات بصری، انتشارات، تبلیغات، مسؤولیت اجتماعی، داستان‌سرایی، اقدامات کرونایی و خلاقانه به دبیرخانه جشنواره ارائه شده بود که پس از ارزیابی‌ نهایی، ۲۳روابط‌عمومی ‌برتر از جمله بانک سینا انتخاب و معرفی شدند. گفتنی است؛ پیش‌تر نیز در هشتمین جشنواره ستارگان روابط‌عمومی ‌ایران و آیین نکوداشت روز ملی روابط‌عمومی، لوح ستاره ارتباطی مدیر ارشد به ایمانی مدیرعامل بانک سینا به دلیل روحیه تعاملی و نقش تعیین‌کننده ایشان در بهبود ارتباط با ذی‌نفعان و نگاه تعالی‌جویانه به حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی، رسانه و افکار عمومی ‌اعطاء شد و روابط‌عمومی ‌بانک نیز به دلیل درخشش در اقدامات و فعالیت‌های سال گذشته به ویژه در حوزه مسؤولیت‌های اجتماعی، تندیس و لوح ستاره طلایی روابط‌عمومی ‌دریافت کرد. همچنین روابط‌عمومی ‌بانک سینا سال گذشته در کنفرانس هوش تجاری ایران که با هدف بررسی و بهبود عملکرد ادارات روابط‌عمومی ‌و بازاریابی صنعت بانکداری کشور در بخش رسانه‌های دیجیتال برگزار شد، موفق به دریافت تندیس و گواهینامه رتبه برتر در فاز تأثیرگذار بلوغ رسانه‌های دیجیتال شده بود. گفتنی است؛ روابط‌عمومی ‌بانک سینا طی سال گذشته، کمپین‌های متعددی را با عناوین مختلف از جمله قانون جدید چک، ۳۵ سالگی بانک، جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه و نیز مسؤولیت‌های اجتماعی برگزار کرد.