۳۲۷۸ مناقصه – بانک سپه – عملیات بهسازی سازه‌ای ساختمان شعبه قصر شیرین (کرمانشاه)

فراخوان ارزیابی کیفی به شماره ۲۰۰۰۰۰۱۰۳۶۰۰۰۰۰۶ پروژه بهسازی سازه‌ای ساختمان شعبه قصر شیرین- نوبت اول بانک سپه در نظر دارد عملیات بهسازی سازه‌ای ساختمان شعبه قصر شیرین (کرمانشاه) خود با مشخصات ذیل را پس از انجام فرآیند ارزیابی کیفی و برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌ای از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس (www.setadiran.ir) […]

فراخوان ارزیابی کیفی به شماره ۲۰۰۰۰۰۱۰۳۶۰۰۰۰۰۶

پروژه بهسازی سازه‌ای ساختمان شعبه قصر شیرین-

نوبت اول

بانک سپه در نظر دارد عملیات بهسازی سازه‌ای ساختمان شعبه قصر شیرین (کرمانشاه) خود با مشخصات ذیل را پس از انجام فرآیند ارزیابی کیفی و برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌ای از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس (www.setadiran.ir) انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

مشخصات پروژه:

۱-زیربنا: حدود ۷۶۰ مترمربع در ۵/۴ طبقه شامل: زیرزمین، همکف، نیم‌طبقه و ۲ طبقه مسکونی.

برآورد اولیه: برآورد اولیه بر اساس فهرست‌بهای پایه رشته ابنیه سال ۱۴۰۰ به شرح ذیل می‌باشد:

با احتساب ضرایب بالاسری (۴۱/۱)، طبقات (۰۱۲/۱) و منطقه‌ای (۱۹/۱) به‌علاوه هزینه تجهیز و برچیدن کارگاه برابر ۱۸٫۲۹۲٫۸۱۶٫۰۴۵ ریال می‌باشد.

۲-نوع اسکلت: فلزی

۳-مدت اجرا: ۴ ماه

۴-تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ ۹۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (مطابق بند الف ماده ۶(جدول شماره ۴) آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی) می‌باشد. پس از ارزیابی کیفی و تعیین نتیجه، به شرکت‌های حائز حداقل امتیاز یا بیشتر، دعوت‌نامه شرکت در مناقصه به انضمام اسناد مناقصه ارسال خواهد شد و شرکت‌کنندگان می‌بایست ضمانتنامه شرکت در مناقصه را مطابق دستورالعمل و در مهلت مقرر که متعاقباً اعلام خواهد شد همراه با سایر اسناد مناقصه تهیه و در پاکت مخصوص تحویل نمایند. (در مرحله ارزیابی کیفی نیاز به ارائه ضمانتنامه نیست)

۵-شرایط لازم پیمانکاران برای شرکت در مناقصه: رتبه‌بندی حداقل پایه پنج رشته ساختمان و ابنیه از سازمان برنامه و بودجه کشور و ثبت‌شده در پایگاه اطلاع‌رسانی ساجار و عضویت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)

توجه: لازم به ذکر است آگهی نوبت دوم فراخوان تجدید ارزیابی کیفی مناقصه حاضر در روز چهارشنبه مورخ ۰۹/۰۴/۱۴۰۰ در روزنامه دنیای اقتصاد منتشر می‌گردد.

در صورت ایجاد تغییر در اسناد موصوف، مراتب در آگهی نوبت دوم یا در وب‌سایت بانک سپه به نشانی الکترونیکی www.banksepah.ir که تا پایان مهلت ارائه پیشنهادات املاک عمل می‌باشد اعلام خواهد شد.

تاریخ انتشار فراخوان در سامانه: ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۰۷/۰۴/۱۴۰۰

آخرین‌مهلت دریافت اسناد استعلام ارزیابی کیفی از سامانه: ساعت ۱۸:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴/۰۴/۱۴۰۰

آخرین‌مهلت ارسال پاسخ استعلام ارزیابی کیفی: ساعت ۱۸:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۸/۰۴/۱۴۰۰

اطلاعات تماس دستگاه مناقصه‌گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه:

آدرس: تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، نبش کوچه ۳۳، طبقه پنجم، اداره کل مهندسی ساختمان، تلفن: ۳۵۹۱۱۷۱۵ و ۳۵۹۱۱۴۵۳

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱

دفتر ثبت‌نام: ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸