۳۲۹۲ مزایده – بانک سپه – فروش ماشین آلات خط تولید سوزن پمپ انژکتور

فراخوان مزایده عمومی فروش ماشین آلات خط تولید سوزن پمپ انژکتور به شماره ۷/۱۴۰۰/۲۱۳۳ (نوبت دوم) بانک سپه در نظر دارد مزایده فروش ماشین آلات خط تولید سوزن پمپ انژکتور خود به شرح مندرج در اسناد مزایده را از طریق مزایده عمومی، با جزئیات مندرج در اسناد مزایده و بهره‌گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت […]

فراخوان مزایده عمومی فروش ماشین آلات خط تولید سوزن پمپ انژکتور به شماره ۷/۱۴۰۰/۲۱۳۳

(نوبت دوم)

بانک سپه در نظر دارد مزایده فروش ماشین آلات خط تولید سوزن پمپ انژکتور خود به شرح مندرج در اسناد مزایده را از طریق مزایده عمومی، با جزئیات مندرج در اسناد مزایده و بهره‌گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت “ستاد” (به نشانی الکترونیکی www.setadiran.ir) و با شماره مزایده ۱۰۰۰۰۰۱۰۳۶۰۰۰۰۰۵ به صورت الکترونیکی به فروش برساند.

v   تاریخ انتشار آگهی در سامانه ستاد: ساعت ۰۸:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۱/۰۴/۱۴۰۰

v   مهلت دریافت اسناد مزایده: از ساعت ۰۹:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۱/۰۴/۱۴۰۰ تا ساعت ۱۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۲/۰۵/۱۴۰۰

v   تاریخ بازدید: از ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۱/۰۴/۱۴۰۰ لغایت ساعت ۱۳:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۲۹/۰۴/۱۴۰۰ (بازدید همه روزه به جز پنج‌شنبه‌ها و ایام تعطیل مقدور می‌باشد).

v   آخرین مهلت ارسال پیشنهاد: ساعت ۱۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۲/۰۵/۱۴۰۰

v   تاریخ گشایش پاکات پیشنهاد: ساعت ۱۲:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۰۳/۰۵/۱۴۰۰

نحوه فروش: نقد

 

توجه:

در صورت موافقت اعضای محترم کمیسیون معاملات بانک، به برنده مزایده تخفیفات قانونی به میزان ۱۰ درصد تعلق خواهد گرفت.

لطفاً به اصلاحات احتمالی مزایده که درسایت بانک سپه به نشانی الکترونیکی www.banksepah.ir مندرج می­گردد و تا پایان آخرین مهلت ارائه پیشنهادات ملاک عمل می‌باشد، توجه فرمایید.

توضیحات و شرایط:

۱٫   مزایده‌گران به­منظور بازدید از ماشین آلات مورد نظر می‌توانند پس از خرید اسناد و درنظر گرفتن شرایط مزایده، با جناب آقایان رضا میرجوان و هادی محمدپور به شماره تلفن­های ۶۶۶۹۷۱۱۲ و ۶۶۶۹۴۰۷۶ – ۰۲۱ هماهنگی لازم به­عمل آورده و مراجعه نمایند.

۲٫   متقاضیان جهت کسب اطلاع از جزئیات املاک و با توجه به توضیحات مندرج در شرایط مزایده می‌توانند هماهنگی­های لازم را به عمل آورند.

۳٫   شرکت در مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت “ستاد” می‌باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده، پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه)، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده‌گران محترم از این طریق امکان‌پذیر می‌باشد.

۴٫    علاقمندان به شرکت در مزایده می‌بایست جهت ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) با دفتر ثبت نام سامانه ستاد به شماره تلفن ۸۸۹۶۹۷۳۷، ۸۵۱۹۳۷۶۸، ۴۱۹۳۴-۰۲۱ تماس و یا به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir مراجعه نمایند. کلیه اطلاعات املاک و مستغلات شامل مشخصات، شرایط و نحوه فروش در برد اعلان عمومی سامانه مزایده قابل مشاهده، بررسی و انتخاب می‌باشد.

 

بانک سپه اداره کل املاک