۳۳۲۳ مناقصه – شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر -أمین، اجرا، تست، راه‌اندازی و تحویل سیستم دیزل ژنراتور

آگهی مناقصه شماره ۱۳۱۰/۰۰ ق شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر در نظر دارد “ تأمین، اجرا، تست، راه‌اندازی و تحویل سیستم دیزل ژنراتور پرتابل شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر” را از طریق برگزاری مناقصه عمومی-کشوری به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید. متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اسناد مناقصه از طریق: -سایت اینترنتی شرکت به […]

آگهی مناقصه شماره ۱۳۱۰/۰۰ ق

شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر در نظر دارد تأمین، اجرا، تست، راه‌اندازی و تحویل سیستم دیزل ژنراتور پرتابل شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهررا از طریق برگزاری مناقصه عمومی-کشوری به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید.

متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اسناد مناقصه از طریق:

-سایت اینترنتی شرکت به آدرس: WWW.GISDCO.COM بخش مزایده‌ها و مناقصه‌ها اقدام نمایند.

-تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، خیابان سی و یکم غربی، پلاک ۲۲، آقای قاسمی اقدام نمایند.

-مناقصه‌ حاضر به‌صورت دو مرحله‌ای می‌باشد.

بنابراین نحوه ارسال پاکات مناقصه به ترتیب ذیل می‌باشد:

مناقصه‌گران در ابتدا می‌بایست پاکت (الف) و (ب) را شامل ضمانتنامه و پیشنهاد فنی خود را در زمان و محل مقرر تحویل نمایند. پیشنهاد فنی ارائه‌شده توسط واحد مهندسی بررسی‌شده و پس از تأیید، نحوه ارائه پیشنهاد مالی پاکت (ج) اطلاع‌رسانی خواهد گردید.

-تأمین‌کنندگان بایستی قبل از ارائه پیشنهاد فنی، نسبت به بازدید از کارخانه به آدرس: سیرجان، کیلومتر ۵۰ جاده شیراز، جاده اختصاصی مجتمع گل‌گهر، شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر اقدام و با توجه به جدول مشخصات فنی با عبارت (By Vendors) پیشنهاد فنی و مالی خود را ارائه نمایند.

جهت کسب اطلاعات و مشخصات فنی و بازدید از سایت با آقای مهندس پور واعظی به شماره تماس: ۰۹۱۳۵۰۱۲۸۸۱ هماهنگی فرمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۴-۸۸۱۹۷۶۷۰-۰۲۱ داخلی ۲۱۲ و ۰۹۱۳۳۹۱۹۱۱۰ به نام آقای قاسمی در روزهای شنبه الی چهارشنبه در ساعات اداری ۰۸:۰۰ الی ۱۶:۱۵ تماس حاصل فرمایید.

آخرین‌مهلت ارسال مدارک: روز شنبه مورخ ۲۰/۰۶/۱۴۰۰

شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر-معاونت بازرگانی