۳۳۳۲ مناقصه – شركت فولاد آلياژي ايران – انجام نظافت صنعتي در واحدهاي تولیدی و غیر تولیدی و نظافت خيابان‌هاي کارخانجات تولیدی خود

آگهی مناقصه عمومي دو مرحله‌ای شماره م-ک/۰۱/۱۴۰۰ شركت فولاد آلياژي ايران در نظر دارد” انجام نظافت صنعتي در واحدهاي تولیدی و غیر تولیدی و نظافت خيابان‌هاي کارخانجات تولیدی خود را به صورت مطلوب و بروش مکانیزه ” را براساس شرايط و مشخصات مندرج در اسناد مناقصه به پیمانکار واجد شرايط واگذار نمايد. متقاضيان شركت در […]

آگهی مناقصه عمومي دو مرحله‌ای شماره م-ک/۰۱/۱۴۰۰

شركت فولاد آلياژي ايران در نظر دارد” انجام نظافت صنعتي در واحدهاي تولیدی و غیر تولیدی و نظافت خيابان‌هاي کارخانجات تولیدی خود را به صورت مطلوب و بروش مکانیزه ” را براساس شرايط و مشخصات مندرج در اسناد مناقصه به پیمانکار واجد شرايط واگذار نمايد.

متقاضيان شركت در مناقصه مي‌توانند بمنظور دریافت اسناد و شرایط مناقصه به سایت شرکت فولاد آلیاژی ایران به آدرس www.iasco.ir بخش خرید و تأمین کنندگان-قسمت مناقصات مراجعه نمایند و در صورت تمایل به شرکت در مناقصه نسبت به بارگذاری اطلاعات درخواستی در سامانه مدیریت ارتباط با تأمین کنندگان این شرکت به آدرس Srm.Iasco.ir اقدام نمایند.

ضمناً متعاقب آن متقاضیان می‌بایست، پيشنهادات خود را حداکثر تاساعت ۱۵:۰۰روز شنبه مورخ ۲۷/۰۶/۱۴۰۰بر اساس شرایط مندرج در اسناد مناقصه، به دبیرخانه حراست شرکت واقع در محل کارخانه(یزد، جاده کنارگذریزد-کرمان، نرسیده به پایانه باربری، کیلومتر۲۴جاده فولاد آلیاژی) تحویل نمایند.

متقاضیان می‌توانند در صورت نیاز؛ همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت ۰۸:۰۰ لغایت ۱۷:۰۰به منظوردریافت اطلاعات تکمیلی فنی با آقای شیخی زاده (شماره تماس‌های ۳۱۲۲۲۷۲۴-۰۳۵ و ۰۹۱۳۳۵۱۱۰۳۴) و اطلاعات بازرگانی و نحوه ارسال و تکمیل اسناد با آقای مهندس موسوی (شماره تماس‌های۳۱۲۲۲۷۱۵-۰۳۵ و ۰۹۳۸۴۵۵۸۸۳۵) تماس حاصل نمایند.

 

شركت فولاد آلياژي ايران-مدیریت امورخرید