۳۳۵۲ مناقصه – بانک سپه – بهسازی سازه‌ای و تعمیرات اساسی ساختمان شعبه گلستان کرمانشاه

فراخوان ارزیابی کیفی به شماره ۲۰۰۰۰۰۱۰۳۶۰۰۰۰۱۸ پروژه بهسازی سازه‌ای و تعمیرات اساسی ساختمان شعبه گلستان کرمانشاه نوبت اول بانک سپه در نظر دارد عملیات بهسازی سازه‌ای و تعمیرات اساسی ساختمان شعبه گلستان(کرمانشاه) خود با مشخصات ذیل را پس از انجام فرآیند ارزیابی کیفی و برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌ای از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت […]

فراخوان ارزیابی کیفی به شماره ۲۰۰۰۰۰۱۰۳۶۰۰۰۰۱۸

پروژه بهسازی سازه‌ای و تعمیرات اساسی ساختمان شعبه گلستان کرمانشاه

نوبت اول

بانک سپه در نظر دارد عملیات بهسازی سازه‌ای و تعمیرات اساسی ساختمان شعبه گلستان(کرمانشاه) خود با مشخصات ذیل را پس از انجام فرآیند ارزیابی کیفی و برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌ای از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) و با شماره ۲۰۰۰۰۰۱۰۳۶۰۰۰۰۱۸ به‌صورت الکترونیکی به شرکت واجدشرایط واگذار نماید. لازم به ذکر است کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس (www.setadiran.ir) انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

مشخصات پروژه: زیربنا ساختمان شعبه گلستان حدود ۱۳۷۰ مترمربع در ۵/۲ طبقه شامل زیرزمین، همکف و نیم‌طبقه می‌باشد.

برآورد اولیه برابر ۸۲٫۶۳۱٫۲۷۶٫۸۶۸ ریال و مدت اجرا ۱۲ ماه می‌باشد.

شرایط لازم پیمانکاران برای شرکت در مناقصه: رتبه‌بندی حداقل پایه پنج رشته ساختمان و ابنیه و پنج تأسیسات و تجهیزات از سازمان برنامه و بودجه کشور و ثبت‌شده در پایگاه اطلاع‌رسانی ساجار، گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران و عضویت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد).

لازم به ذکر است آگهی نوبت دوم فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه حاضر در روز دوشنبه مورخ ۱۲/۰۷/۱۴۰۰ در روزنامه مناقصه‌مزایده منتشر می‌گردد.

در صورت ایجاد تغییر در اسناد موصوف، مراتب در آگهی نوبت دوم یا وب‌سایت بانک سپه به نشانی الکترونیکی www.banksepah.ir که تا پایان مهلت ارائه پیشنهادات ملاک عمل می‌باشد اعلام خواهد شد.

 تاریخ فراخوان و انتشار اسناد در سامانه: ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۱/۰۷/۱۴۰۰

آخرین مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه: ساعت ۱۷:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۹/۰۷/۱۴۰۰

آخرین مهلت بارگذاری و تحویل اسناد ارزیابی کیفی توسط مناقصه‌گر: ساعت ۱۸:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۰۳/۰۸/۱۴۰۰

اطلاعات تماس دستگاه مناقصه‌گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه:

آدرس: تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، نبش کوچه ۳۳، طبقه پنجم، اداره کل مهندسی ساختمان، تلفن: ۳۵۹۱۱۴۴۷ و ۳۵۹۱۱۴۵۳

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱

دفتر ثبت‌نام: ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸