۳۳۶۴ مزایده – بانک سپه – فروش کاغذهای امحایی

آگهی مزایده فروش کاغذهای امحایی بانک سپه به شماره ۱۳/۱۴۰۰/۲۱۳۳ (نوبت دوم)   بانک سپه در نظر دارد کاغذهای امحایی خود را از طریق مزایده عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده و با بهره‌گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت “ستاد” (به نشانی الکترونیکی www.setadiran.ir) و با شماره مزایده ۱۰۰۰۰۰۱۰۳۶۰۰۰۰۰۸ به‌صورت الکترونیکی واگذار نماید. […]

آگهی مزایده فروش کاغذهای امحایی بانک سپه به شماره ۱۳/۱۴۰۰/۲۱۳۳

(نوبت دوم)

 

بانک سپه در نظر دارد کاغذهای امحایی خود را از طریق مزایده عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده و با بهره‌گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت “ستاد” (به نشانی الکترونیکی www.setadiran.ir) و با شماره مزایده ۱۰۰۰۰۰۱۰۳۶۰۰۰۰۰۸ به‌صورت الکترونیکی واگذار نماید.

v   تاریخ انتشار آگهی در سامانه ستاد: ساعت ۰۸:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۲۱/۰۷/۱۴۰۰

v   مهلت دریافت اسناد مزایده: از ساعت۰۷:۳۰ روز چهارشنبه مورخ ۲۱/۰۷/۱۴۰۰ تا ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه مورخ۰۳/۰۸/۱۴۰۰

v   تاریخ بازدید: از ساعت ۰۹:۰۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۱/۰۷/۱۴۰۰ لغایت ساعت ۱۳:۰۰ روز چهارشنبه به تاریخ ۱۲/۰۸/۱۴۰۰ (بازدید همه‌روزه به‌جز پنج‌شنبه‌ها و ایام تعطیل مقدور می‌باشد)

v   آخرین مهلت ارسال پیشنهاد: ساعت ۱۴:۳۰ روز شنبه مورخ ۱۵/۰۸/۱۴۰۰

v   تاریخ گشایش پاکات پیشنهادی: ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز سه­شنبه مورخ ۱۸/۰۸/۱۴۰۰

نحوه فروش: نقد

 

لطفاً به اصلاحات احتمالی انجام‌شده که در سایت بانک سپه به نشانی الکترونیکی www.banksepah.ir مندرج می­گردد و تا پایان مهلت ارائه پیشنهادات قیمت ملاک عمل می‌باشد توجه فرمایید.

توضیحات و شرایط:

۱٫     مزایده‌گران به­منظور بازدید از کاغذهای امحایی مورد نظر در مزایده می‌توانند پس از خرید اسناد، با جناب آقای قربان زاده به شماره تلفن ۷۷۳۵۰۲۸۱-۰۲۱ و شماره تلفن همراه ۰۹۱۲۳۲۶۰۸۲۶ هماهنگی لازم به­عمل آورده و مراجعه نمایند.

۲٫     متقاضیان جهت کسب اطلاع از جزئیات املاک و با توجه به توضیحات مندرج در شرایط مزایده می‌توانند هماهنگی­های لازم را به عمل آورند.

۳٫     شرکت در مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) می­باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده، پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه)، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده­گران محترم از این طریق امکان‌پذیر می­باشد.

۴٫      علاقمندان به شرکت در مزایده می‌بایست جهت ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) با دفتر ثبت‌نام سامانه ستاد به شماره تلفن: ۸۸۹۶۹۷۳۷، ۸۵۱۹۳۷۶۸، ۴۱۹۳۴-۰۲۱ تماس و یا به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir مراجعه نمایند. کلیه اطلاعات املاک و مستغلات شامل مشخصات، شرایط و نحوه فروش در برد اعلان عمومی سامانه مزایده قابل‌مشاهده، بررسی و انتخاب می‌باشد.

بانک سپه اداره کل املاک