۳۵۴۸ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران – خرید و تحویل میلگرد آهنی

فراخوان مناقصه‌عمومي يك مرحله‌اي با ارزيابي‌ساده به شماره ۱۸-۱۴۰۱ شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ شهر تهران به نمایندگی از شرکت آب و فاضلاب استان تهران در نظر دارد مناقصه‌عمومی با ارزیابی‌ساده را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شماره فراخوان ۲۰۰۱۰۹۲۵۰۰۰۰۰۰۰۴۲ برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه […]

فراخوان مناقصه‌عمومي يك مرحله‌اي با ارزيابي‌ساده به شماره ۱۸-۱۴۰۱

شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ شهر تهران به نمایندگی از شرکت آب و فاضلاب استان تهران در نظر دارد مناقصه‌عمومی با ارزیابی‌ساده را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شماره فراخوان ۲۰۰۱۰۹۲۵۰۰۰۰۰۰۰۴۲ برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

۱- نام دستگاه مناقصه‌گزار: شركت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران.

۲-موضوع مناقصه: خرید و تحویل میلگرد آهنی کلافی قطر ۶ میلیمتر به مقدار ۶۰۰ کیلوگرم و میلگرد آجدار قطر ۱۰ میلیمتر به مقدار ۳۸۰۰ کیلوگرم و میلگرد آهنی آجدار قطر ۱۸ میلیمتر به مقدار ۶۰۰۰ کیلوگرم و میلگرد آجدار قطر ۱۶ میلیمتر A3 به مقدار ۳۲۰۰ کیلوگرم و میلگرد آجدار قطر ۲۰ میلیمتر A3 به مقدار ۲۵۰۰۰ کیلوگرم و میلگرد آجدار قطر ۱۴ میلیمتر A3 به مقدار ۵۷۰۰ کیلوگرم و جمعاً به مقدار ۴۴۳۰۰ کیلوگرم.

۳- مهلت خريد و محل دريافت اسناد مناقصه: متقاضيان شركت در مناقصه براي دريافت و خرید اسناد اين مناقصه، حداکثر تا ساعت ۱۳:۳۰ مورخ ۰۶/۰۴/۱۴۰۱ باید از طریق سامانه ستاد الکترونیکی دولت مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال به‌حساب جاري ۸۱۸۴۰۲۵۸۶۶۰۰۱ بانك سامان شعبه شهر ري واريز تا بتوانند اسناد را به‌صورت الکترونیکی دریافت نمایند.

محل اعتبار: اعتبارات عمرانی با کد طبقه‌بندی ۱۵۰۳۰۰۳۰۰۶ و کد پروژه ۷۰۱۰۱۰ از محل منابع بودجه‌عمومی، اسناد خزانه اسلامی و سایر منابع می‌باشد.

۴-مبلغ برآورد اولیه: ۱۰٫۶۳۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال.

۵-مدت اجراي كار: یک ماه شمسی.

۶- شرايط اختصاصي شركت در مناقصه:

۶-۱- اشخاص حقوقی و حقیقی حق شرکت در مناقصه را دارند.

۶-۲- دارا بودن استاندارد شماره ۳۱۳۲ از سازمان ملی استاندارد ایران میلگرد فولادی گرم نوردیده برای تسلیح بتن، ویژگی‌ها و روش‌های آزمون

۷- مبلغ‌ تضمين‌ شركت‌ در مناقصه‌: به ميزان ۵۳۱٫۶۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد که شرکت‌کنندگان در مناقصه می‌توانند به یکی از طرق ذیل به‌نام شرکت آب و فاضلاب استان تهران تهیه نمایند:

۷-۱-رسید پرداخت مبلغ مذکور به‌عنوان سپرده نقداً به شماره‌حساب ۴۰۰۱۰۵۱۴۰۷۱۴۵۸۸۱ به شماره شبا IR640100004001051407145881 به‌نام شرکت آب و فاضلاب استان تهران با عنوان تمرکز وجوه سپرده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران.

۷-۲- ضمانتنامه بانکی و یا ضمانتنامه‌های صادره از سوی مؤسسات غیر بانکی که دارای مجوز فعالیت از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به مدت اعتباری حداقل سه ماه و قابل تمدید.

۷-۳- ضمانتنامه صادره توسط مؤسسات بیمه‌گر دارای مجوز فعالیت و صدور ضمانتنامه از سوی بیمه مرکزی ایران به مدت اعتباری حداقل سه ماه و قابل تمدید.

 ۷-۴- اوراق مشارکت بی‌نام تضمین‌شده بانک‌ها و دولت با قابلیت بازخرید قبل از سررسید (موضوع قانون نحوه انتشار اوراق مشارکت)

 ۷-۵- وثیقه ملکی معادل هشتاد و پنج درصد ارزش کارشناسی رسمی آن.

۷-۶-ضمانتنامه‌های صادره توسط صندوق‌های ضمانت دولتی که به‌موجب قانون تأسیس شده یا می‌شوند و طبق اساسنامه فعالیت می‌نمایند.

تضمین مذکور علاوه بر بارگذاری در بخش تعیین شده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، به‌صورت اصل در پاکت (الف) درج گردیده و لاک و مهر شده تا آخرین مهلت ارائه پیشنهادات به دفتر قراردادها و امور بازرگانی شرکت و آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران تحویل گردد.

۸-مهلت و محل تحويل پيشنهادها: پیشنهاد‌دهندگان باید پیشنهادهای خود را تا ساعت ۱۳:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۲۰/۰۴/۱۴۰۱ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ارائه و بارگذاری (به‌صورت الکترونیکی) و همچنین پاکت (الف) را به‌صورت فیزیکی تحویل دفتر قراردادها و امور بازرگانی شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران نمایند.

۹- محل و زمان گشايش پاكت‌هاي (الف، ب، ج): دفتر ذی‌حسابی شرکت آب و فاضلاب استان تهران، ساعت ۱۱:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۲۲/۰۴/۱۴۰۱

۱۰- هزینه درج آگهی به عهده دستگاه مناقصه‌گزار می‌باشد.

۱۱– نشاني سايت‌ها: –سایت ستاد الکترونیکی دولت: setadiran.ir.www-سايت ملي مناقصات :http://iets.mporg.ir – سايت آب و فاضلاب مهندسي كشور www.nww.ir– سايت آب و فاضلاب منطقه۶ t6ww.tpww.ir.www

-اطلاعات تماس دفاتر ثبت‌نام در سایت سامانه (www.setadiran.ir) بخش “ثبت‌نام/پروفایل تأمین‌کننده/ مناقصه‌گر” موجود است. مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱