۳۳۹۰ مناقصه – بانک سپه – پروژه تکمیل ساختمان نیمه‌کاره شعبه گنبدکاووس

آگهی فراخوان ارزیابی کیفی به شماره ۲۰۰۰۰۰۱۰۳۶۰۰۰۰۰۹ پروژه تکمیل ساختمان نیمه‌کاره شعبه گنبدکاووس نوبت اول بانک سپه در نظر دارد عملیات تکمیل ساختمان نیمه‌کاره شعبه گنبدکاووس (استان گلستان) خود با مشخصات ذیل را پس از انجام فرآیند ارزیابی کیفی و برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌ای، از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) و با شماره […]

آگهی فراخوان ارزیابی کیفی به شماره ۲۰۰۰۰۰۱۰۳۶۰۰۰۰۰۹

پروژه تکمیل ساختمان نیمه‌کاره شعبه گنبدکاووس

نوبت اول

بانک سپه در نظر دارد عملیات تکمیل ساختمان نیمه‌کاره شعبه گنبدکاووس (استان گلستان) خود با مشخصات ذیل را پس از انجام فرآیند ارزیابی کیفی و برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌ای، از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) و با شماره ۲۰۰۰۰۰۱۰۳۶۰۰۰۰۰۹ به‌صورت الکترونیکی به شرکت واجد شرایط واگذار نماید. لازم به ذکر است کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس الکترونیکی www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت‌نام در سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

۱-موضوع مناقصه: تکمیل ساختمان نیمه‌کاره شعبه گنبدکاووس (m2 1232)، محوطه‌سازی(m2 5/147) و دیوارکشی(ml38)، فوندانسیون و اسکلت فلزی(ستون‌ها، تیرهای اصلی و تیر ریزی سقف‌ها) انجام شده است.

۲-برآورد هزینه اجرای کار: ۸۲٫۹۰۸٫۳۲۰٫۵۲۷ ریال براساس فهرست‌بهای پایه ابنیه، تأسیسات برقی و مکانیکی سال ۱۴۰۰ با احتساب ضرایب مربوط به‌علاوه هزینه تجهیز و برچیدن کارگاه.

۳-شرایط لازم پیمانکاران برای شرکت در مناقصه: رتبه‌بندی حداقل پایه ۵ رشته ساختمان و ابنیه و ۵ رشته تأسیسات و تجهیزات از سازمان برنامه و بودجه کشور و ثبت‌شده در پایگاه اطلاع‌رسانی ساجار، عضویت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) و داشتن گواهینامه صلاحیت ایمنی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی.

*لازم به ذکر است آگهی نوبت دوم فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه حاضر در روز سه‌شنبه مورخ ۰۲/۰۹/۱۴۰۰ در روزنامه مناقصه‌مزایده منتشر می‌گردد.

*در صورت ایجاد تغییر در اسناد موصوف، مراتب در آگهی نوبت دوم یا در وب‌سایت بانک سپه به نشانی الکترونیکی www.banksepah.ir که تا پایان مهلت ارائه پیشنهادات ملاک عمل می‌باشد اعلام خواهد شد.

۴-تاریخ انتشار، مهلت دریافت و ارسال اسناد ارزیابی کیفی:

ü   تاریخ انتشار فراخوان در سامانه: ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۰۱/۰۹/۱۴۰۰

ü   آخرین مهلت دریافت اسناد استعلام ارزیابی کیفی از سامانه: ساعت ۱۸:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۰۸/۰۹/۱۴۰۰

ü   آخرین مهلت ارسال استعلام ارزیابی کیفی: ساعت ۱۹:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۲/۰۹/۱۴۰۰

هزینه دریافت اسناد از سامانه ستاد مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد.

۵-نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار:

اداره کل مهندسی ساختمان بانک سپه به آدرس: تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، نبش خیابان ۳۳ غربی، طبقه پنجم.

تلفن: ۳۵۹۱۱۷۱۵-۳۵۹۱۱۴۵۳

اداره کل مهندسی ساختمان