۳۴۰۲ مزایده – شرکت آب منطقه‌ای زنجان – فروش پمپ‌های کوبوتا و لوازم جانبی(لوازم‌یدکی)

آگهي مزايده عمومی تجدید م ز ۱/۱۴۰۰ نوبت اول پیرو انتشار دو نوبت آگهی در تاریخ‌های ۲۷/۰۷/۱۴۰۰ و ۰۱/۰۸/۱۴۰۰، بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند شرکت آب منطقه‌ای زنجان در نظر دارد مزایده” فروش پمپ‌های کوبوتا و لوازم جانبی(لوازم‌یدکی)” به شرح جزئیات مندرج در اسناد مزایده را با بهره‌گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (www.setadiran.ir) به‌صورت الکترونیکی […]

آگهي مزايده عمومی
تجدید م ز ۱/۱۴۰۰
نوبت اول

پیرو انتشار دو نوبت آگهی در تاریخ‌های ۲۷/۰۷/۱۴۰۰ و ۰۱/۰۸/۱۴۰۰، بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند شرکت آب منطقه‌ای زنجان در نظر دارد مزایده” فروش پمپ‌های کوبوتا و لوازم جانبی(لوازم‌یدکی)” به شرح جزئیات مندرج در اسناد مزایده را با بهره‌گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (www.setadiran.ir) به‌صورت الکترونیکی به فروش برساند.

زمان انتشار اسناد مزایده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (www.setadiran.ir) حداکثر ظرف مدت ۵ روز از تاریخ انتشار نوبت دوم آگهی مزایده خواهد بود.

*لازم به ذکر است سایر شرایط و مهلت‌های زمانی مزایده مطابق با مفاد اسناد مزایده خواهد بود.

تضمین شرکت در مزایده مبلغ ۶٫۲۷۶٫۰۰۰٫۰۰۰ (شش میلیارد و دویست و هفتاد و شش میلیون) ریال است که می‌بایست مطابق با مفاد آیین‌نامه تضمین در معاملات دولتی موضوع مصوبه شماره ۱۲۳۴۰۲/ت۵۰۶۵۹ هـ مورخ ۲۲/۰۹/۹۴ هیأت محترم وزیران طبق مفاد اسناد مزایده تهیه و ارائه گردد.

ضمناً رعایت موارد ذیل الزامی می‌باشد:

۱-   برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (www.setadiran.ir) می‌باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده، پرداخت تضمین شرکت در مزایده (سپرده)، ارسال پیشنهاد قیمت، گشایش پاکات در بستر سامانه امکان‌پذیر می‌باشد.

۲-   برنده مزایده می‌بایست وجه موضوع مزایده را نقداً و یا طبق شرایط تقسیط پیش بینی شده در اسناد مزایده پرداخت نموده و هرگونه مالیات، عوارض و نظایر آن طبق قوانین مقررات بر عهده خریدار می‌باشد.

علاقه‌مندان به شرکت در مزایده می‌بایست جهت ثبت‌نام و دریافت گواهی الکترونیکی (توکن) با شماره‌های ذیل تماس حاصل نمایند:
مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه: ۱۴۵۶

اطلاعات تماس دفتر ثبت‌نام استان‌ها در سایت سامانه www.setadiran.ir ثبت‌نام پروفایل مزایده‌گر موجود است.
ضمناً این آگهی در سایت‌های زیر نیز قابل دسترسی و مشاهده می‌باشد.

۱- پایگاه اطلاع‌رسانی مناقصات کشوری www.iets.mporg.ir
2- سایت شرکت آب منطقه‌ای زنجان
www.znrw.ir

 

روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای زنجان