۳۱۶۳ مزایده- شرکت آب منطقه‌ای زنجان – فروش اقلام فولادی (تیرآهن، میلگرد، درب و پنجره و …)، پلی اتیلن، چدنی، برنجی، الکترو موتور، ژنراتور و …

آگهي مزايده عمومی م ز ۱/۹۹ نوبت سوم شرکت آب منطقه‌ای زنجان در نظر دارد مزایده “فروش اموال منقول مازاد شرکت آب مطقه‌ای زنجان شامل اقلام فولادی (تیرآهن، میلگرد، درب و پنجره و …)، پلی اتیلن، چدنی، برنجی، الکترو موتور، ژنراتور و … ” به شرح جزئیات مندرج در اسناد مزایده را با بهره‌گیری از […]

آگهي مزايده عمومی
م ز ۱/۹۹
نوبت سوم

شرکت آب منطقه‌ای زنجان در نظر دارد مزایده “فروش اموال منقول مازاد شرکت آب مطقه‌ای زنجان شامل اقلام فولادی (تیرآهن، میلگرد، درب و پنجره و …)، پلی اتیلن، چدنی، برنجی، الکترو موتور، ژنراتور و … ” به شرح جزئیات مندرج در اسناد مزایده را با بهره‌گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (www.setadiran.ir) به صورت الکترونیکی به فروش برساند.

زمان انتشار در سایت حداکثر ظرف مدت ۵ روز از تاریخ انتشار نوبت دوم آگهی مزایده خواهد بود.

*لازم به ذکر است سایر شرایط و مهلت‌های زمانی مزایده مطابق با مفاد اسناد مزایده خواهد بود.

تضمین شرکت در مزایده مبلغ ۶٫۹۲۰٫۳۷۵٫۰۰۰ (شش میلیارد و نهصد و بیست میلیون وسیصد و هفتاد و پنج هزار) ریال است که می‌بایست مطابق با مفاد آیین نامه تضمین در معاملات دولتی موضوع مصوبه شماره ۱۲۳۴۰۲/ت۵۰۶۵۹ ه مورخ ۲۲/۰۹/۹۴ هیأت محترم وزیران طبق مفاد اسناد مزایده تهیه و ارایه گردد.

ضمناً رعایت موارد ذیل الزامی می‌باشد:

۱-   برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می‌باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده، پرداخت تضمین شرکت در مزایده (سپرده)، ارسال پیشنهاد قیمت، گشایش پاکات در بستر سامانه امکان پذیر می‌باشد.

۲-   اصل پیشنهاد مزایده می‌بایست پس از بارگذاری در سامانه به صورت لاک و مهر شده به دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آب منطقه‌ای زنجان تحویل و رسید دریافت نمایند در صورت عدم تحویل اصل پیشنهاد مزایده، مزایده‌گر از روند مزایده حذف و پاکت پیشنهادی وی در سامانه گشایش نخواهد گردید.

*لازم به ذکر است به پیشنهادهای فاقد امضا، مشروط و پیشنهاداتی که بعد از انقضاء مدت مقرر در اسناد مزایده واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۳-   برنده مزایده می‌بایست وجه موضوع مزایده را نقداً پرداخت نموده و هرگونه مالیات، عوارض و نظایر آن طبق قوانین مقررات بر عهده خریدار می‌باشد.

۴-   هزینه انتشار آگهی بر عهده برنده مزایده می‌باشد.

علاقه‌مندان به شرکت در مزایده می‌بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی الکترونیکی (توکن) با شماره‌های ذیل تماس حاصل نمایند:
مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه: ۴۱۹۳۴-۰۲۱

اطلاعات تماس دفتر ثبت نام استان‌ها در سایت سامانه www.setadiran.ir ثبت نام پروفایل مزایده‌گر موجود است.
ضمناً این آگهی در سایت‌های زیر نیز قابل دسترسی و مشاهده می‌باشد.

۱- پایگاه اطلاع رسانی مناقصات کشوری www.iets.mporg.ir  
۲- سایت شرکت آب منطقه‌ای زنجان 
www.znrw.ir

 

روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان