۳۴۳۴ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران – توسعه و بازسازی شبکه توزیع آب آشامیدنی شامل لوله‌گذاری

آگهی فراخوان مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی  به شماره ۲۷-۱۴۰۰ نوبت اول شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله‌ای  با ارزیابی کیفی را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق […]

آگهی فراخوان مناقصهعمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی

 به شماره ۲۷-۱۴۰۰

نوبت اول

شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله‌ای  با ارزیابی کیفی را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

 ۱- نام دستگاه مناقصهگزار: شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران به نمایندگی از شرکت آب و فاضلاب استان تهران.

۲- موضوع مناقصه: توسعه و بازسازی شبکه توزیع آب آشامیدنی شامل لوله‌گذاری به طول ۱٫۶ کیلومتر به قطر ۱۰۰ چدن داکتیل همراه با ۲۵۰ فقره انشعاب در شبکه شهر قیامدشت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران.

۳-‌ مهلت خرید و محل دریافت اسناد مناقصه: متقاضیان شرکت در مناقصه برای دریافت اسناد این مناقصه، حداکثر تا ساعت ۱۴:۳۰ مورخ ۲۹/۱۰/۱۴۰۰ مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به‌حساب جاری ۸۱۸۴۰۲۵۸۶۶۰۰۱ بانک سامان شعبه شهرری واریز تا بتوانند اسناد را به‌صورت الکترونیکی از طریق سامانه ستاد الکترونیکی دولت دریافت نمایند.

۴- محل اعتبار: از محل اعتبارات عمرانی با کد طبقه‌بندی۴۴۴د۱۵۰۳۰۰۳ و شماره پروژه ۹۷۳۰۰۹ از محل منابع بودجه عمومی، اسناد خزانه اسلامی و سایر منابع می‌باشد.

۵-مبلغ برآورد اولیه: ۱۸٫۴۴۰٫۷۵۷٫۲۷۰ ریال

۶-مدت اجرای کار:۱۲ ماه شمسی

۷- شرایط اختصاصی شرکت در مناقصه:

۷-۱- اشخاص حقوقی حق شرکت در مناقصه را دارند.

۷-۲-داشتن حداقل رتبه ۵ (پنج) در رشته آب یا راه یا تأسیسات شهری.

۷-۳-داشتن گواهینامه تأیید صلاحیت ایمنی دارای اعتبار از وزارت کار الزامی می‌باشد.

۷-۴-داشتن گواهی صلاحیت پیمانکاری دارای اعتبار، صادره از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری.

۷-۵-شرکت‌هایی که در زمان تسلیم پیشنهاد قیمت دارای قرارداد فعال با شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران با پیشرفت ریالی کمتر از ۸۰ درصد باشند، تنها در صورت ارائه رضایتنامه کتبی برای پروژه فعال مذکور مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

۷-۶-داشتن سابقه اجرایی انجام دو قرارداد با موضوع توسعه و بازسازی شبکه توزیع و انشعابات آب شهری الزامی می‌باشد.

۸-مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: به میزان ۹۲۲٫۰۳۷٫۸۶۴ ریال می‌باشد که شرکت‌کنندگان در مناقصه می‌توانند به یکی از طرق ذیل به نام شرکت آب و فاضلاب استان تهران تهیه نمایند:

۱-۸- رسید پرداخت مبلغ مذکور به‌عنوان سپرده نقداً به شماره‌حساب ۴۰۰۱۰۵۱۴۰۷۱۴۵۸۸۱ به شماره شبا ۶۴۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۵۱۴۰۷۴۵۸۸۱ IR به نام شرکت آب و فاضلاب استان تهران با عنوان تمرکز وجوه سپرده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران.

۲-۸-ضمانتنامه بانکی و یا ضمانتنامه‌های صادره از سوی مؤسسات غیربانکی که دارای مجوز فعالیت از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به مدت اعتباری حداقل سه ماه و قابل تمدید.

۳-۸-ضمانتنامه صادره توسط مؤسسات بیمه‌گر دارای مجوز فعالیت و صدور ضمانتنامه از سوی بیمه مرکزی ایران به مدت اعتباری حداقل سه ماه و قابل تمدید.

۴-۸-اوراق مشارکت بی‌نام تضمین‌شده بانک‌ها و دولت با قابلیت بازخرید قبل از سررسید (موضوع قانون نحوه انتشار اوراق مشارکت)

۵-۸-وثیقه ملکی معادل هشتاد و پنج درصد ارزش کارشناسی رسمی آن.

۶-۸-ضمانتنامه‌های صادره توسط صندوق‌های ضمانت دولتی که به‌موجب قانون تأسیس‌شده یا می‌شوند و طبق اساسنامه فعالیت می‌نمایند.

تضمین مذکور علاوه بر بارگذاری در بخش تعیین‌شده در سامانه تدارکات الکترونیکي دولت، به‌صورت اصل در پاکت (الف) درج گردیده و لاک و مهر شده تا آخرین مهلت ارائه پیشنهادات به دفتر قراردادها و امور بازرگانی شرکت آب و فاضلاب منطقه شش تهران تحویل گردد.

۹-مهلت و محل تحویل پیشنهادات: پیشنهاددهندگان باید پیشنهادهای خود را تا ساعت ۱۴:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۱۰/۱۱/۱۴۰۰ در سامانه تداركات الکترونیکی دولت(ستاد) ارائه و بارگذاری نمايند (به‌صورت الکترونیکی) و همچنین پاکت (الف) را به‌صورت فیزیکی تحویل دفتر قراردادها و امور بازرگانی شرکت آب و فاضلاب منطقه شش تهران نمایند.

۹-تاریخ گشایش پاکات ارزیابی کیفی: ساعت ۰۸:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۶/۱۱/۱۴۰۰

۱۰- محل و زمان گشایش پاکات(الف، ب، ج): دفتر ذیحسابی شرکت آب و فاضلاب استان تهران در ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه مورخ ۲۳/۱۱/۱۴۰۰

۱۱-هزینه درج آگهی به عهده دستگاه مناقصه‌گزار می‌باشد.

۱۲-نشانی سایت‌ها: سایت تداركات الکترونیکی دولت: www.setadiran.ir سایت ملی مناقصاتwww.iets.mporg.ir سایت آب و فاضلاب مهندسی کشور www.nww.ir

سایت آب و فاضلاب منطقه ۶  www.t6ww.tpww.ir

اطلاعات تماس دفاتر ثبت‌نام در سایت سامانه(www.setadiran.ir) بخش ثبت‌نام /پروفایل تأمین‌کننده/مناقصه‌گر موجود است. مرکز تماس:۴۱۹۳۴-۰۲۱