۳۴۳۴ مزایده – شهرداری احمدسرگوراب – واگذاری استندهای تبلیغاتی

     آگهی مزایده عمومی    شهرداری احمدسرگوراب در نظر دارد به استناد مصوبه شماره ۶۰ /ش مورخ ۲۲/۰۹/۱۴۰۰ شورای محترم اسلامی شهر احمدسرگوراب و با توجه به ماده ۱۳ آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها نسبت به واگذاری استندهای تبلیغاتی از طریق مزایده عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده ازطریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(setadiran.ir) و […]

    

آگهی مزایده عمومی

 

 شهرداری احمدسرگوراب در نظر دارد به استناد مصوبه شماره ۶۰ /ش مورخ ۲۲/۰۹/۱۴۰۰ شورای محترم اسلامی شهر احمدسرگوراب و با توجه به ماده ۱۳ آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها نسبت به واگذاری استندهای تبلیغاتی از طریق مزایده عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده ازطریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(setadiran.ir) و با شماره مزایده ۵۰۰۰۰۹۱۸۶۴۰۰۰۰۰۱ به صورت سالانه اقدام نماید.

۱

استند عمودی

۵ عدد (دو وجهی)

طول ۵/۲ متر

ارتفاع ۵/۳ متر

 

تاریخ انتشار:از ۱۵/۱۰/۱۴۰۰ تا ۰۳/۱۱/۱۴۰۰

مهلت دریافت اسناد مزایده تا تاریخ: از ۲۳/۱۰/۱۴۰۰

مهلت ارائه پیشنهاد: از ۱۵/۱۰/۱۴۰۰ تا۰۳/۱۱/۱۴۰۰

زمان گشایش واعلام برنده ۰۴/۱۱/۱۴۰۰

شرایط شرکت درمزایده :

۱٫    شرکت‌کنندگان در مزایده اعم از اشخاص حقیقی و یا حقوقی در صورت برنده شدن ملزم به رعایت قوانین و مقررات تبلیغاتی جمهوری اسلامی ایران می‌باشند.

۲٫    برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می‌باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده، پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه)، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده‌گران محترم از این طریق امکان‌پذیر می‌باشد.

۳٫    کليه پيشنهاد دهندگان می‌بايست جهت شرکت در مزایده، مبلغ ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال را به عنوان ودیعه به صورت ضمانتنامه بانکی و یا به صورت نقدی به حساب جاری سپرده (ir130170000003100001229000) شهرداری احمدسرگوراب نزد بانک ملی شعبه شفت واريز وتصویر مربوطه را از طریق سامانه ستاد به شهرداری ارسال و اصل فیش واریزی و یا ضمانتنامه بانکی را به شهرداری تحویل دهند.

۴٫    پیشنهاد دهندگان جهت دریافت اسناد و مشخصات شرکت در مزایده مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب جاری ۳۱۰۰۰۰۱۲۲۶۰۰۶ به نام شهرداری نزد بانک ملی شعبه شفت واریز نمایند.

۵ . برندگان اول و دوم و سوم مزایده هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.

۶٫متقاضیان شرکت در مزایده درصورت تمایل با هماهنگی واحد مربوطه امکان بازدید حضوری را دارند.

۷٫ شهرداری در رد يا قبول کليه پيشنهادات مختار است.

۸٫ هزينه چاپ آگهی مزايده بر عهده برنده مزايده می‌باشد.

۹٫ شرکت کنندگان باید قانون منع مداخله کارمندان دولت را در نظر داشته و نیز کارکنان شهرداری و شورای اسلامی شهر و وابستگان درجه یک آن‌ها حق شرکت در مزایده را نخواهند داشت.

۱۰٫ سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مزایده در اسناد مزایده مندرج است.

۱۱٫ علاقمندان به شرکت در مزایده می‌بایست جهت ثبت‌نام و دریافت گواهی الکترونیکی (توکن)با شماره های ذیل تماس حاصل نمایند.

مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه ۴۱۹۳۴-۰۲۱ چاپ اول:۱۵/۱۰/۱۴۰۰

شماره تلفن شهرداری ۳۴۷۹۳۲۰۱-۰۱۳ چاپ دوم: ۲۲/۱۰/۱۴۰۰

شماره فکس شهرداری ۳۴۷۹۳۰۰۱-۰۱۳

 

 رضا نیکویی

 شهردار احمدسرگوراب