۳۴۳۴ مناقصه – شركت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران – جایگزینی چیلرهای جذبی موتورخانه با چیلر تراکمی هوا خنک ۱۴۰ تن

    آگهي مناقصه عمومي يك مرحله‌اي (۲۰۰۰۰۰۱۱۰۵۰۰۰۲۷۱)   مناقصه‌گزار: شركت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران – منطقه فارس موضوع مناقصه: جایگزینی چیلرهای جذبی موتورخانه با چیلر تراکمی هوا خنک ۱۴۰ تن مبلغ برآورد مناقصه: ۳۳٫۱۱۱٫۱۰۶٫۹۲۲ ريال ۱-              محل و مكان اجراي كار: مرکز منطقه فارس(شیراز) ۲-              مدت اجراي كار: ۹۰ روز ۳-              نام […]

 

 

آگهي مناقصه عمومي يك مرحله‌اي (۲۰۰۰۰۰۱۱۰۵۰۰۰۲۷۱)

 

مناقصه‌گزار: شركت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران منطقه فارس

موضوع مناقصه: جایگزینی چیلرهای جذبی موتورخانه با چیلر تراکمی هوا خنک ۱۴۰ تن

مبلغ برآورد مناقصه: ۳۳٫۱۱۱٫۱۰۶٫۹۲۲ ريال

۱-              محل و مكان اجراي كار: مرکز منطقه فارس(شیراز)

۲-              مدت اجراي كار: ۹۰ روز

۳-              نام دستگاه نظارت: واحد نگهداری و تعمیرات ساختمان و تأسیسات منطقه فارس

۴-              قيمت‌ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

۵-              روش ارزيابي مالي عبارت است از «دستورالعمل ارزيابي مالي و فرآيند قيمت متناسب در مناقصات صنعت نفت به شماره ۷۹۶-۲/۲۰ مورخ ۱۱/۱۲/۹۹ وزارت نفت»

نوع و مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: مبلغ ۱٫۶۵۵٫۵۵۵٫۳۴۶ ريال به صورت يك يا تركيبي از ضمانتنامه‌هاي مندرج در بندهاي (الف، ب، پ، ج، چ، ح، خ) ماده ۴ آيين‌نامه تضمين معاملات دولتي به شماره ۱۲۳۴۰۲/۵۰۶۹ مورخ ۲۲/۰۹/۹۴ هيأت محترم وزيران يا تضمين وجه نقد مي‌بايست به شماره شبا ۲۴۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۴۶۸۷۱۲۰۰۳۴۴ IR بانك مرکزی واريز گردد ضمناً تصوير ضمانتنامه يا رسيد وجه آن در سامانه بارگذاری گردد.

–    درج كد اقتصادي و شناسه ملي جهت اشخاص حقوقي(الزامی) در پيشنهاد قيمت مندرج در سامانه ستاد.

–    دارا بودن گواهينامه صلاحيت در یکی از رشته‏های ابنيه یا تأسیسات و تجهیزات با رتبه ۵ (صادره از سازمان برنامه و بودجه) الزامي مي‌باشد.

–    گواهي تأييد صلاحيت ايمني (از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)

زمان و نحوه خريد اسناد مناقصه از سامانه: شرکت‌کنندگان مهلت دارند تا ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۱۱/۱۱/۱۴۰۰ و با مراجعه به سامانه تداركات الكترونيكي دولت(ستاد) به نشاني www.setadiran.ir نسبت به خريد اسناد و پرداخت هزينه از طريق اتصال به درگاه پرداخت الكترونيك اقدام نمايند.

لازم به ذكر است كليه مراحل برگزاري مناقصه از فراخوان تا انتخاب برنده از سايت مزبور انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضويت قبلي در سامانه ستاد، نسبت به ثبت‌نام و اخذ گواهي امضاء الكترونيكي اقدام نمايند و جهت عضويت با پشتيباني سامانه ستاد به شماره ۴۱۹۳۴-۰۲۱ تماس حاصل فرمايند.

زمان و مهلت تكميل و بارگذاری پيشنهادات در سامانه: شرکت‌کنندگان مي‌بايست تا ساعت ۱۴:۳۰روز شنبه مورخ ۲۳/۱۱/۱۴۰۰ نسبت به تكميل اسناد مربوطه و بارگذاری در سامانه تداركات الكترونيكی دولت(ستاد) و تحويل اصل پاكت (الف) (ضمانتنامه شركت در فرآيند ارجاع كار) لاك و مهر شده به دفتر كميسيون مناقصات در مهلت مذكور و دريافت رسيد مربوطه اقدام نمايند.

زمان و محل گشايش پاكات: پيشنهادهاي واصله در ساعت ۱۱:۳۰ روز شنبه مورخ ۳۰/۱۱/۱۴۰۰ در محل كميسيون مناقصات به آدرس: تهران، خيابان سپهبد قرني، نرسيده به خيابان سپند، پلاك ۱۸۸، طبقه هشتم از طريق سامانه تداركات الكترونيكی دولت (ستاد) گشايش و خوانده خواهد شد. حضور شرکت‌کنندگان در مناقصه در محل كميسيون مناقصات در روز گشايش پاكات الزامي مي‌باشد.

زمان و مکان جلسه توجيهی: جلسه توجيهي با شرکت‌کنندگان جهت بازديد از محل انجام كار، در تاريخ ۱۶/۱۱/۱۴۰۰روز شنبه ساعت ۱۰:۰۰ صبح به آدرس: شیراز، بلوار امیرکبیر، جنب انبار نفت، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، منطقه فارس، طبقه سوم، سالن کنفرانس برگزار می‌گردد. جهت كسب اطلاعات بيشتر به پايگاه‌هاي ذيل مراجعه و يا با شماره‌هاي ۰۹۱۶۴۴۹۸۷۱۸ و ۳۸۱۷۰۰۰-۰۷۱ حاصل فرمائيد.

 www.shana.ir www.setadiran.ir www.ioptc.ir

                                                                                                                                     روابط عمومي

شناسه: ۱۲۵۶۶۶۳