۳۷۱۹ مناقصه – شرکت پتروشیمی اروند – عملیات سند بلاست، لکه‌گیری و رنگ‌آمیزی سازه‌ها

 فراخوان تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی، به شماره: ۰۳۳/۱۴۰۱/۲  شرکت پتروشیمی اروند به‌عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع‌بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی به یکی از اشخاص حقوقی واجدشرایط واگذار نماید. ۱-موضوع تجدید مناقصه: انجام عملیات سند بلاست، لکه‌گیری و رنگ‌آمیزی سازه‌ها و کالرکد […]

 فراخوان تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی، به شماره: ۰۳۳/۱۴۰۱/۲

 شرکت پتروشیمی اروند به‌عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع‌بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی به یکی از اشخاص حقوقی واجدشرایط واگذار نماید.

۱-موضوع تجدید مناقصه: انجام عملیات سند بلاست، لکه‌گیری و رنگ‌آمیزی سازه‌ها و کالرکد تجهیزات سایت شستشوی نمک شرکت پتروشیمی اروند

۲- مدت‌زمان انجام کار: ۱۲ ماه خورشیدی

۳- محل و نحوه توزیع اسناد تجدید مناقصه:

 ۳٫۱-متقاضیان جهت دریافت اسناد تجدید مناقصه می‌بایست به سایت پتروشیمی اروند به نشانی الکترونیکی www.arvandpvc.ir بخش کمیسیون معاملات یا به نشانی مستقیم Tender.arvandpvc.ir:5661 مراجعه و پس از بارگذاری اطلاعات مربوطه نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.

  1. ۲٫ مدت‌زمان مراجعه به سایت الکترونیکی جهت دریافت اسناد مناقصه از تاریخ ۰۵/۱۱/۱۴۰۱ لغایت ۱۲/۱۱/۱۴۰۱ اعلام می‌گردد.
  2. ۳٫ متقاضیانی که از طریق سامانه مندرج دربند ۳٫۱ ثبت‌نام نموده‌اند و امکان دریافت اسناد مناقصه را ندارند، می‌توانند نماینده خود را به‌صورت حضوری تا پایان وقت اداری مندرج دربند ۳٫۲ به کمیسیون معاملات پتروشیمی اروند معرفی و در صورت عدم مانع و رادع قانونی اسناد مناقصه را دریافت نمایند.

۳٫۴٫ متقاضیانی که در سال‌های گذشته، با این شرکت قرارداد مشابه موضوع مناقصه داشته‌اند موظف به ارائه گواهی حسن انجام کار از شرکت پتروشیمی اروند می‌باشند در غیر این صورت پیشنهاد مالی آن‌ها در این مناقصه گشوده نخواهد شد و عیناً به وی مسترد می‌گردد.

۳٫۵٫ به پیمانکارانی که دارای یک قرارداد فعال با شرکت پتروشیمی اروند می‌باشند حتی در صورت دریافت اسناد مناقصه از سامانه، پاکات پیشنهادی از آن‌ها دریافت نخواهد شد.

تبصره یک: قراردادهایی که مدت‌زمان آن‌ها چهار ماه پس از آخرین‌مهلت توزیع اسناد مناقصه به اتمام می‌رسند شامل بند فوق نمی‌گردد.

  1. ۴-میزان سپرده و نوع تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ ۱٫۵۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به‌صورت (ضمانتنامه بانکی، چک تضمین‌شده بانکی و یا واریز وجه نقد به شماره‌حساب ۶۰۹۴۲۰۰۰۳۰ نزد بانک تجارت، شعبه شرکت پتروشیمی اروند.)

۵- مبلغ برآورد اولیه مناقصه: ۳۹٫۵۸۵٫۰۵۶٫۰۰۰ ریال

۶- پیش‌نیاز و الزامات ارزیابی‌کیفی: ۱- اساسنامه شرکت مرتبط با موضوع مناقصه ۲-گواهی معتبر تعیین صلاحیت پیمانکاران

۳-گواهی‌نامه معتبر صلاحیت ایمنی پیمانکاران ۴-حداقل امتیاز قابل‌قبول در ارزیابی‌کیفی: ۵۵ امتیاز

۷- جلسه توجیهی: به‌صورت حضوری در مورخ ۱۷/۱۱/۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۰ به نشانی استان خوزستان، بندر امام خمینی (ره)، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سایت ۳، شرکت پتروشیمی اروند برگزار می‌گردد.

۸- تحویل پاکات مناقصه: تا حداکثر ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۲۵/۱۱/۱۴۰۱ می‌باشد.

۹- گشایش پاکات: گشایش پاکات پیشنهادی مناقصه‌گران در مورخ ۳۰/۱۱/۱۴۰۱ برگزار می‌گردد.

  • سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه درج گردیده است.
  • پیش‌پرداخت: دارد (۱۵ درصد مبلغ قرارداد در قبال ارائه ضمانتنامه معتبر بانکی)
  • تعدیل: دارد

متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، می‌توانند با شماره تلفن: ۵۲۱۲۶۴۸۷-۰۶۱ و ۵۲۱۲۶۴۷۶-۰۶۱ و ۵۲۱۲۶۵۰۰-۰۶۱

تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی www.arvandpvc.ir ملاحظه نمایند.

 

روابط‌عمومی شركت پتروشیمی اروند