برگزاری نخستین رویداد رفع مسئله‌های فناورانه همراه اول در حوزه رادیویی

نخستین رویداد رفع مسئله‌های فناورانه همراه اول در حوزه رادیویی با همکاری کنفرانس بین‌المللی فناوری‎‌های موج میلیمتری و تراهرتز برگزار می‌شود. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با همکاری کنفرانس بین المللی فناوری های موج میلیمتری و تراهرتز  (MMWaTT) نخستین رویداد رفع نیازهای فناورانه همراه اول […]

نخستین رویداد رفع مسئله‌های فناورانه همراه اول در حوزه رادیویی با همکاری کنفرانس بین‌المللی فناوری‎‌های موج میلیمتری و تراهرتز برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با همکاری کنفرانس بین المللی فناوری های موج میلیمتری و تراهرتز  (MMWaTT) نخستین رویداد رفع نیازهای فناورانه همراه اول در حوزه رادیویی را برگزار می کند.

این رویداد با هدف توانمندسازی اکوسیستم دانش بنیان در حوزه رادیویی و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های شرکت های فناور و تیم های دانشگاهی با تاکید بر نگاه بومی در حل نیازهای فناورانه همراه اول برگزار می شود.

چالش ها و نیازهای فناورانه همراه اول در حوزه رادیویی در دو عنوان طراحی و ساخت mm-Wave AAU  و طراحی و ساخت E-Band Link برای این رویداد تشریح شده و در ادامه طرح های پیشنهادی از علاقه مندان دریافت و با طرح های برگزیده و مورد تایید همراه اول قرارداد تحقیق و توسعه منقعد خواهد شد.

همراه اول از تمامی اساتید، تیم های دانشگاهی و شرکت های فعال این حوزه دعوت کرده تا با ارسال طرح های پیشنهادی خود تا تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱، در این رویداد شرکت کنند.