۳۷۵۴ مناقصه – شرکت پتروشیمی اروند – خرید اقلام و تجهیزات

 آگهی فراخوان شناسایی وارزیابی‌کیفی به شماره ۰۱۹/۱۴۰۱/۱۰ شرکت پتروشیمی اروند در نظر دارد مناقصه یکمرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی غیر همزمان جهت اجرای واحد سولفات از آب‌نمک (SRS)از طریق انجام ارزیابی‌کیفی،به‌منظور انتخاب پیمانکارواجدشرایط و توانمند که دارای سوابق کافی و مرتبط باشد، برگزار نماید. موضوع مناقصه:انجام مهندسی تفصیلی، خرید اقلام و تجهیزات، ساختمان و نصب، پیش راه‌اندازی […]

 آگهی فراخوان شناسایی وارزیابی‌کیفی به شماره ۰۱۹/۱۴۰۱/۱۰

شرکت پتروشیمی اروند در نظر دارد مناقصه یکمرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی غیر همزمان جهت اجرای واحد سولفات از آب‌نمک (SRS)از طریق انجام ارزیابی‌کیفی،به‌منظور انتخاب پیمانکارواجدشرایط و توانمند که دارای سوابق کافی و مرتبط باشد، برگزار نماید.

موضوع مناقصه:انجام مهندسی تفصیلی، خرید اقلام و تجهیزات، ساختمان و نصب، پیش راه‌اندازی و راه‌اندازی واحدSRS شرکت پتروشیمی اروند و یوتیلیتی و آفسایت این واحد پتروشیمی اروند

محل اجرای پروژه:استان خوزستان، منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی، پتروشیمی اروند

شرایط متقاضیان:

متقاضیان می‌باید دارای گواهینامه صلاحیت پیمانکاری با رتبه ۲ یا بالاتر نفت و گاز، زیررشته واحدهای پالایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی به همراه گواهینامه صلاحیت خدمات مشاور رتبه یک نفت و گاز تخصصی پالایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی از سازمان برنامه‌وبودجه کشور باشند.

متقاضیان فوق می‌بایست دارای صورت‌های مالی حسابرسی شده به‌روز و همچنین ظرفیت آزادآماده‌به‌کار باشند.

آدرس مناقصه‌گزار:استان خوزستان، بندر امام خمینی، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سایت ۳، شرکت پتروشیمی اروند، کد پستی۶۳۵۶۱۷۸۷۳۴تلفن: ۵۲۱۲۶۰۰۰-۰۶۱

مهلت و نحوه دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی:متقاضیان می‌بایستاز زمان درج آگهی نوبت دوملغایت ۳ روز کاری (از مورخ: ۱۶/۱۲/۱۴۰۱ لغایت ۲۱/۱۲/۱۴۰۱)با مراجعه به وب‌سایت پتروشیمی اروند www.arvandpvc.irبخش کمیسیون معاملات یا به نشانی مستقیم Tender.arvandpvc.ir:5661 پس از ثبت‌نام در سامانه مذکور،نسبت به دریافت اسناد اقدام کنند.

مهلت تکمیل و تحویل مدارک: مهلت تکمیل و تحویل مدارک ۷ روز کاری (تاریخ: ۲۸/۱۲/۱۴۰۱) پس از پایان مهلت دریافت اسناد بوده و می‌بایست تا پایان وقت اداری روز مقرر به آدرس مناقصه‌گزار تحویل گردد.

بدیهی است در مرحله مناقصه تنها از متقاضیانی دعوت به عمل خواهد آمد که صلاحیت و توانایی آنان در انجام موضوع مناقصه مطابق با شرایط و معیارهای مندرج در اسناد ارزیابی‌کیفی مورد تأیید قرارگرفته باشد و ارسال مدارک متقاضیان هیچ‌گونه حقی را جهت حضور ایشان در فرآیند مناقصه ایجاد نخواهد کرد.

متقاضیان شرکت در فراخوان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر،می‌توانند با شماره تلفن: ۵۲۱۲۶۴۷۵-۰۶۱ و ۵۲۱۲۶۴۷۷-۰۶۱ (آقای بشارتی-جهت سؤالات ثبت‌نام و سامانه) و شماره تلفن:۸۸۸۳۹۵۰۸-۰۲۱(آقای چکنی،جهت سؤالات فنی در رابطه با ارزیابی‌کیفی)تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی www.arvandpvc.irملاحظه نمایند.

 

روابط‌عمومی شرکت پتروشیمی اروند