۳۸۵۳ مناقصه – شرکت پتروشیمی اروند – خرید قطعات کمپرسور

 فراخوان تجدید مناقصه عمومی دومرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی و فنی بازرگانی غیر همزمان بدون قیمت تراز شده به شماره ۰۰۵/۱۴۰۲/۲ شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) به‌عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع‌بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی وفنی بازرگانی غیر همزمان بدون قیمت تراز شده به یکی از اشخاص […]

 فراخوان تجدید مناقصه

عمومی دومرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی و فنی بازرگانی غیر همزمان بدون قیمت تراز شده به شماره ۰۰۵/۱۴۰۲/۲

شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) به‌عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع‌بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی وفنی بازرگانی غیر همزمان بدون قیمت تراز شده به یکی از اشخاص حقوقی واجدشرایط واگذار نماید.

۱- موضوع و مدت مناقصه: خرید قطعات کمپرسور طبق درخواست شماره ۰۱۵۹۴۸۸ شرکت پتروشیمی اروند به مدت ۸ ماه شمسی.

۲- میزان برآورد کلی مناقصه: برآورد کلی مناقصه مبلغ س ۶۰۰٫۰۰۰ یورو می‌باشد.

۲٫۱٫ پرداخت به‌صورت ریالی می‌باشد- تسعیر ارز در زمان تحویل کالا مطابق مفاد اسناد مناقصه صورت می‌پذیرد

۳-زمان و نحوه توزیع اسناد مناقصه:

۳٫۱٫ متقاضیان جهت دریافت اسناد مناقصه می‌بایست به سایت پتروشیمی اروند به نشانی الکترونیکی www.arvandpvc.ir بخش کمیسیون معاملات یا به نشانی مستقیم Tender.arvandpvc.ir:5661 مراجعه و پس از ثبت‌نام و تکمیل و تائید ثبت‌نام خود نسبت به دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه اقدام نمایند.

۳٫۲٫ کلیه اطلاع‌رسانی‌ها، بارگزاری اسناد، ارسال دعوت‌نامه‌ها و غیره در خصوص مناقصه فوق‌الذکر از طریق پنل کاربری ثبت‌نام‌شده صورت می‌پذیرد و متقاضیان می‌بایست با مراجعه و کنترل روزانه پنل مربوط به خود در سامانه کمیسیون معاملات پتروشیمی اروند و همچنین شماره موبایل درج شده توسط مناقصه گر نسبت به بررسی روزانه، پیامک ها و اطلاع‌رسانی‌ها را دریافت و اقدام نمایند. کارفرما هیچ تعهدی در خصوص عدم مراجعه و یا هر ادعای مناقصه گر جهت مراجعه به پنل کاربری و یا عدم دریافت پیامک‌های اطلاع‌رسانی مناقصه ندارد.

۳٫۳٫ مدت‌زمان مراجعه به سایت الکترونیکی جهت دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه از مورخ ۰۹/۰۵/۱۴۰۲ لغایت ۱۵/۰۵/۱۴۰۲ اعلام می‌گردد.

۳٫۴٫ متقاضیان در صورت اختلال در اینترنت و عدم دسترسی و دریافت اسناد مناقصه از طریق سامانه مندرج در بند ۳٫۱، می‌توانند پس از تماس با شماره تلفن: ۵۲۱۲۶۴۷۶-۰۶۱ یا ۵۲۱۲۶۴۷۷-۰۶۱، در صورت عدم مانع و رادع قانونی، نماینده خود را به‌صورت حضوری از ساعت ۰۸:۳۰ تا پایان وقت اداری مندرج در بند ۳٫۳ به کمیسیون معاملات پتروشیمی اروند معرفی و اسناد مناقصه را دریافت نمایند.

۳٫۵. مناقصه‌گرانی که در سال‌های گذشته، با این شرکت قرارداد مشابه موضوع مناقصه داشته‌اند موظف به ارائه گواهی حسن انجام کار از شرکت پتروشیمی اروند می‌باشند در غیر این صورت پیشنهاد مالی آن‌ها در این مناقصه گشوده نخواهد شد و عیناً به وی مسترد می‌گردد.

۴- میزان سپرده و نوع تضمین شرکت در مناقصه: میزان سپرده شرکت در مناقصه به مبلغ ۹٫۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به‌صورت (ضمانتنامه بانکی، چک تضمین‌شده بانکی و یا واریز وجه نقد) به شماره‌حساب: ۶۰۹۴۲۰۰۰۳۰ و شماره شبا: IR620180000000006094200030 به عهده بانک تجارت شعبه شرکت پتروشیمی اروند.

۴٫۱٫ مناقصه‌گران می‌بایست اسناد ارزیابی‌کیفی خود را مطابق برنامه زمان‌بندی تعیین‌شده (بند شماره ۶) تحویل نمایند و به شرکت‌هایی که حداقل امتیاز ارزیابی‌کیفی را کسب نمایند مراتب اطلاع‌رسانی تاریخ جلسه توجیهی و تحویل پاکات مناقصه (الف-ب و ج) اعلام می‌گردد.

۵- پیش‌نیاز ارزیابی‌کیفی متقاضیان: ۱- اساسنامه شرکت مرتبط با موضوع مناقصه (موضوع خریدوفروش) یا موضوع مشابه، ۲- پروانه بهره‌برداری مرتبط با موضوع مناقصه / مجوز دانش‌بنیان بودن/ دارا بودن کارت بازرگانی معتبر در زمینه مناقصه فوق،۳-ارائه گواهی حسن انجام کار از پتروشیمی اروند در صورت وجود سابقه کار با این شرکت، ۴- تکمیل فرم تعارض منافع در سربرگ مناقصه گر، (توجه: لازم به ذکر است الزامات عنوان‌شده، پیش‌شرط بررسی اسناد ارزیابی‌کیفی مناقصه گر می‌باشد و عدم ارائه هر کدام از موارد ذکرشده منجر به عدم بررسی اسناد می‌شود)

در ضمن این مناقصه ضریب تأثیر امتیاز فنی بازرگانی ندارد.

 ۶- زمان و نحوه تحویل پاکات ارزیابی‌کیفی: مناقصه‌گران می‌بایست پاکات ارزیابی‌کیفی خود را حداکثر تا ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۲۳/۰۵/۱۴۰۲ به‌صورت حضوری به آدرس استان خوزستان، بندر امام خمینی، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سایت ۳، شرکت پتروشیمی اروند، کمیسیون معاملات تحویل و رسید دریافت نمایند.

۶٫۱٫ چنانچه مناقصه گری پاکات پیشنهادی خود را عمداً یا سهواً و به هردلیل به محل دیگری به غیر از نشانی مندرج در بند ۶، تحویل نماید، پاکات پیشنهادی وی تحویل نشده تلقی خواهد شد و هیچ‌گونه مسئولیتی در این خصوص متوجه مناقصه‌گزار نخواهد بود.

۷-پیش‌پرداخت: دارد، ۲۵ درصد مبلغ قرارداد در قبال ارائه ضمانتنامه بانکی

۸-تعدیل: دارد، مبلغ ارزی بر اساس مفاد اسناد مناقصه تسعیر ارز شده و به‌صورت ريالی پرداخت می‌گردد.

۸٫۱- به مبلغ پیش‌پرداخت تعدیل تعلق نمی‌گیرد.

متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، می‌توانند با شماره تلفن: ۵۲۱۲۶۶۷۷-۰۶۱ و ۵۲۱۲۶۴۷۶-۰۶۱ تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی www.arvandpvc.ir ملاحظه نمایند.