۳۸۵۸ مناقصه – شرکت پتروشیمی اروند – خریدار اسیدسولفوریک

آگهی فراخوان شناسایی شرکت‌های خریدار اسیدسولفوریک به شماره ۰۰۷/۱۴۰۲/۱۰  شرکت پتروشیمی اروند در نظر دارد نسبت به شناسایی شرکت‌های واجدشرایط خریداران و مصرف‌کنندگان اسیدسولفوریک (اسید سولفویک رقیق) ۷۵% تا ۸۶%، مطابق مشخصات فنی مندرج در سایت پتروشیمی اروند به نشانی (www.arvandpvc.ir)، از طریق این آگهی فراخوان اقدام نماید. متقاضیان می‌بایست اسناد و مدارک ذیل را […]

آگهی فراخوان شناسایی شرکت‌های خریدار اسیدسولفوریک

به شماره ۰۰۷/۱۴۰۲/۱۰

 شرکت پتروشیمی اروند در نظر دارد نسبت به شناسایی شرکت‌های واجدشرایط خریداران و مصرف‌کنندگان اسیدسولفوریک (اسید سولفویک رقیق) ۷۵% تا ۸۶%، مطابق مشخصات فنی مندرج در سایت پتروشیمی اروند به نشانی (www.arvandpvc.ir)، از طریق این آگهی فراخوان اقدام نماید.

  1. متقاضیان می‌بایست اسناد و مدارک ذیل را حداکثر تا ساعت ۱۴:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۱۷/۰۵/۱۴۰۱ به نشانی استان خوزستان – بندر امام خمینی – منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی- سایت ۳ – کد پستی ۶۳۵۶۱۷۸۷۳۴ امور حقوقی و پیمان‌ها شرکت پتروشیمی اروند، تحویل نمایند:

الف – اساسنامه، آگهی تاسیس، پروانه فعالیت.

ب- سوابق اجرایی کارهای مشابه و یا سوابق مرتبط.

ج- معرفی کارخانه / کارگاه.

د- سوابق گواهی حسن انجام کار مشابه.

ه-دارای مجوز سازمان محیط زیست (ثبت در سامانه جامع مدیریت پسماند / محیط زیست).

و-دارای مجوز سازمان غذا و دارو کل کشور.

ز-نوع وسیله نقلیه جهت حمل تانکر از جنس کربن استیل یا استنلس استیل (شیر عقب)، دارای Certificate بازرسی از شرکتهای معتبر.

ی-بدیهی است نرخ گذاری محصول اسید سولوریک رقیق، تابع قیمت گذاری از سوی فروشنده و بار گیری و حمل از مبداء مجتمع پتروشیمی اروند به عهده خریدار میباشد.

تذکر: کلیه متقاضیان میبایس دارای شخصیت حقوقی و مجتمع صنعتی فعال در زمینه امکان مصرف اسید سولفوریک رقیق باشند.

  1. متقاضیانی که قصد ارائه مدارک را دارند بر روی پاکت ارسالی موضوع و شماره فراخوان را مندرج نمایند.
  2. متقاضیان می بایست اعلام آمادگی و نماینده فنی (با قید شماره تماس مستقیم) خود را بصورت مکتوب اعلام و بهمراه مدارک ارسال نمایند.
  3. متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، جهت سوالات فنی میتوانند با شماره تلفنهای: ۵۲۱۲۶۵۷۸-۰۶۱ (دفترخدمات بازرگانی و لجستیک) و مابقی موارد را با امور حقوقی و پیمانها با تلفن: ۵۲۱۲۶۴۸۷-۰۶۱ تماس حاصل نمایند.

توضیحات: این فراخوان صرفاً جهت شناسایی میباشد.