۳۸۸۰ مناقصه – شرکت پتروشیمی اروند – راهبری ایاب و ذهاب کارکنان

     فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی غیر همزمان به شماره ۰۳۱/۱۴۰۲/۱ شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) به عنوان مناقصه گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی به یکی از اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار […]

     فراخوان مناقصه

عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی غیر همزمان به شماره ۰۳۱/۱۴۰۲/۱

شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) به عنوان مناقصه گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی به یکی از اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید.

۱- موضوع و مدت مناقصه: عملیات راهبری ایاب و ذهاب سبک کارکنان شرکت پتروشیمی اروند به مدت ۲۴ ماه خورشیدی.

۲- روش تامین منابع مالی: جاری

۳-زمان و نحوه توزیع اسناد مناقصه:

  1. ۱. متقاضیان جهت دریافت اسناد مناقصه می بایست به سایت پتروشیمی اروند به نشانی الکترونیکی www.arvandpvc.ir بخش کمیسیون معاملات یا به نشانی مستقیم Tender.arvandpvc.ir:5661 مراجعه و پس از بارگذاری اطلاعات مربوطه نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.
  2. ۲٫ مدت زمان مراجعه به سایت الکترونیکی جهت بارگذاری اطلاعات و دریافت اسناد مناقصه و ارزیابی کیفی از تاریخ ۱۱/۰۶/۱۴۰۲ لغایت ۱۸/۰۶/۱۴۰۲ اعلام می گردد.
  3. ۳٫ متقاضیان در صورت اختلال در اینترنت و عدم دسترسی و دریافت اسناد مناقصه از طریق سامانه مندرج در بند ۳٫۱، می توانند پس از تماس با شماره تلفن: ۰۶۱۵۲۱۲۶۴۷۶، در صورت عدم مانع و رادع قانونی، نماینده خود را بصورت حضوری از ساعت ۰۸:۳۰ تا پایان وقت اداری مندرج در بند ۳٫۲ به کمیسیون معاملات پتروشیمی اروند معرفی و اسناد مناقصه را دریافت نمایند.

۳٫۴٫ مناقصه گرانی که در سال های گذشته، با این شرکت قرارداد مشابه موضوع مناقصه داشته اند موظف به ارائه گواهی حسن انجام کار از شرکت پتروشیمی اروند می باشند در غیر این صورت پیشنهاد مالی آنها در این مناقصه گشوده نخواهد شد و عیناً به وی مسترد می گردد.

۳٫۵٫ شرکت هایی که حداقل امتیاز ارزیابی کیفی را کسب نمایند، مراتب اطلاع رسانی جهت تحویل پاکات دریافت اسناد مناقصه و برنامه زمانبندی از طریق دعوتنامه ارسال می گردد.

۳٫۶٫ شرکت هایی که دو سال متوالی مجری یک قرارداد مستمر در شرکت می باشند،در سال سوم امکان حضور در مناقصه با همان موضوع یا موضوع مشابه را ندارند.

۴- پیش نیاز ارزیابی کیفی متقاضیان: ۱- اساسنامه شرکت مرتبط با موضوع مناقصه ۲-گواهی تعیین صلاحیت از ادارات مربوطه

۳-گواهی نامه معتبر صلاحیت ایمنی و پیمانکاری پیمانکاران ۴-حد اقل امتیاز قابل قبول در ارزیابی کیفی:۶۰ امتیاز

 ۵- زمان و نحوه تحویل پاکات مناقصه: مناقصه گران می بایست پاکات خود را حداکثر تا ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۲۶/۰۶/۱۴۰۲ به صورت حضوری به آدرس استان خوزستان، بندر امام خمینی، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سایت ۳، شرکت پتروشیمی اروند،کمیسیون معاملات تحویل نمایند.

۶- مدت اعتبار پیشنهادات: سه ماه از تاریخ تحویل پاکات می باشد.

متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، می توانند با شماره تلفن: ۰۶۱۵۲۱۲۶۴۷۵ -۰۶۱۵۲۱۲۶۴۷۷ تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی www.arvandpvc.irملاحظه نمایند.