۴۰۱۵ مناقصه – شركت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران – عملیات توسعه، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع و خطوط انتقال

آگهي فراخوان تجديد اول مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي به شماره ۴۲-۱۴۰۲ شركت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران در نظر دارد تا تجدید اول مناقصه عمومي یک مرحله اي با ارزیابی کیفی را از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت به شماره فراخوان ۲۰۰۲۰۹۲۵۰۰۰۰۰۰۹۲ برگزار نمايد.كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت اسناد […]

آگهي فراخوان تجديد اول مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي به شماره ۴۲-۱۴۰۲

شركت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران در نظر دارد تا تجدید اول مناقصه عمومي یک مرحله اي با ارزیابی کیفی را از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت به شماره فراخوان ۲۰۰۲۰۹۲۵۰۰۰۰۰۰۹۲ برگزار نمايد.كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت اسناد مناقصه تا ارائه پيشنهاد مناقصه گران و گشایش پاكت ها از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

۱- نام دستگاه مناقصه گزار: شركت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران.

۲-موضوع مناقصه: عبارت است از عملیات توسعه، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع و خطوط انتقال آب آشامیدنی شامل لوله گذاری به طول ۱۲۶۰۱ متر در محدوده تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران.

۳- مهلت خرید و محل دريافت اسناد مناقصه: متقاضيان شركت در مناقصه براي دريافت و خريد اسناد اين مناقصه، حداكثر تا ساعت ۱۶:۱۵ روز شنبه مورخ ۰۵/۱۲/۱۴۰۲ بايد از طريق سامانه ستاد الكترونيك دولت مبلغ ۰۰۰ر۰۰۰ر۱ ريال به حساب جاري ۸۱۸۴۰۲۵۸۶۶۰۰۱ بانك سامان شعبه شهر ري واريز تا بتوانند اسناد را به صورت الكترونيكي دريافت نمايند.

۴- مبلغ برآورد اولیه و محل تأمین اعتبار: مبلغ ۳۹۵ر۹۰۲ر۶۸۹ر۷۱ ریال از محل اعتبارات جاري.

۵- مدت قرارداد: ۱۲ ماه شمسي.

۶- شرايط اختصاصي شركت در مناقصه:

۶-۱- اشخاص حقوقي حق شرکت در مناقصه را دارند.

۶-۲- داشتن حداقل رتبه ۵ (پنج) در رشته آب یا راه یا تأسیسات شهری.

۶-۳ -داشتن گواهینامه تأیید صلاحیت ایمنی دارای اعتبار از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی الزامی می باشد.

۶-۴- صلاحیت شرکت پیمانکار می بایست در سامانه ساجار معتبر و قابل مشاهده باشد.

۶-۵-داشتن سابقه اجرایی انجام دو قرارداد با موضوع توسعه و بازسازی شبکه توزیع یا خطوط انتقال آب شهری الزامی می باشد.

۶-۶-پیمانکارانی که دارای قرارداد جاری با شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ می‌باشند و کارکرد قرارداد آنها از نظر ریالی زیر ۷۰ درصد می باشد، ملزم به اخذ و ارائه رضایت کتبی از آب و فاضلاب منطقه ۶ می‌‌باشند.

۷-مبلغ‌ تضمين‌ شركت‌ در مناقصه‌: به ميزان ۰۸۰ر۶۹۷ر۴۴۰ر۲ ریال (دو میلیارد و چهارصد و چهل میلیون و ششصد و نود و هفت هزار و هشتاد ریال) مي باشد که شرکت کنندگان در مناقصه می توانند به یکی از طرق ذیل به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ شهر تهران تهیه نمایند.

۱-۷- ضمانتنامه بانكي به ميزان مبلغ مذكور به مدت اعتباري حداقل سه (۳) ماه و قابل تمديد، صادره از يكي از بانك هاي دولتي يا خصوصي كشور (داراي مجوز لازم ازبانك مركزي جمهوري اسلامي ايران) به نام شركت آب وفاضلاب منطقه شش شهر تهران.

۲-۷- رسيد پرداخت به ميزان مبلغ مذكور به عنوان سپرده نقداً به ‌حساب جاري شماره ۰۱۰۷۸۰۷۸۷۴۰۰۰ و شماره شبا ۰۹۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۷۸۰۷۸۷۴۰۰۰IR نزد بانك ملی شعبه بلوار شهرری به نام شركت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران.

۳-۷- چك بانكي تضمینی به ميزان مبلغ مذكور صادره از يكي از بانك هاي دولتي يا خصوصي كشور داراي مجوز لازم از بانك جمهوري اسلامي ايران به نام شركت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران.

۴-۷- گواهی خالص مطالبات قطعی تأیید شده قراردادهای مناقصه گر از سوی امور مالی مناقصه گزار.

تبصره: هرگونه تضمين ديگري كه به غير از روش های فوق به عنوان سپرده شركت در مناقصه ارائه گردد، باعث حذف شركت كننده مربوطه خواهد شد و به پيشنهادهاي فاقد سپرده، سپرده هاي مخدوش، سپرده هاي کمتر از ميزان قيد شده، چک شخصي و نظاير آن ترتيب اثر داده نخواهد شد.

۸-مهلت و محل تحويل پيشنهادها: پيشنهاد دهندگان بايد پيشنهادهاي خود را تا ساعت ۱۶:۱۵ روز شنبه مورخ ۱۹/۱۲/۱۴۰۲ در سامانه ستاد الكترونيك دولت ارائه و بارگذاري (بصورت الكترونيكي) و همچنین پاکت الف را به صورت فیزیک تحویل دفتر قراردادها و امور بازرگانی شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ شهر تهران نمایند.

۹- تاريخ گشايش پاكت‌هاي ارزيابي كيفي: ساعت ۰۸:۳۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۲۰/۱۲/۱۴۰۲

۱۰- محل و زمان گشايش پاكت‌هاي (الف، ب،ج): دفتر قراردادها و امور بازرگاني شركت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران در ساعت ۱۰:۳۰ روز چهارشنبه مورخ ۲۳/۱۲/۱۴۰۲

۱۱- هزينه درج آگهي به عهده دستگاه مناقصه گزار مي باشد.

۱۲- نشاني سايت ها: -سايت ستاد الكترونيكي دولت: setadiran.ir.www – سايت ملي مناقصات:http://iets.mporg.ir – سايت آب و فاضلاب مهندسي كشور www.nww.ir– سايت آب و فاضلاب منطقه۶ t6ww.tpww. ir.www

-اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام در سايت سامانه (www.setadiran.ir) بخش “ثبت نام/پروفايل تامين كننده/مناقصه گر” موجود است. مركز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱