۴۰۲۹ مناقصه – شرکت پتروشیمی اروند – واگذاری بانک ماشین‌آلات

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی به شماره ۰۵۱/۱۴۰۲/۱ شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) به‌عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع‌بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی به یکی از اشخاص حقوقی واجدشرایط واگذار نماید. ۱- موضوع و مدت مناقصه: بانک ماشین‌آلات شرکت پتروشیمی اروند به مدت […]

فراخوان مناقصه

عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی به شماره ۰۵۱/۱۴۰۲/۱

شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) به‌عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع‌بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی به یکی از اشخاص حقوقی واجدشرایط واگذار نماید.

۱- موضوع و مدت مناقصه: بانک ماشین‌آلات شرکت پتروشیمی اروند به مدت ۲۴ ماه خورشیدی.

۲-زمان و نحوه توزیع اسناد مناقصه:

۲٫۱٫ متقاضیان جهت دریافت فرم‌های ارزیابی‌کیفی می‌بایست به سایت پتروشیمی اروند به نشانی الکترونیکی www.arvandpvc.ir بخش کمیسیون معاملات یا به نشانی مستقیم Tender.arvandpvc.ir:5661 مراجعه و پس از بارگذاری اطلاعات مربوطه نسبت به دریافت فرم‌های ارزیابی‌کیفی اقدام نمایند.

۲٫۲٫ مدت‌زمان مراجعه به سایت الکترونیکی جهت بارگذاری اطلاعات و دریافت فرم‌های ارزیابی‌کیفی از مورخ ۱۹/۱۲/۱۴۰۲ لغایت مورخ ۲۷/۱۲/۱۴۰۲ اعلام می‌گردد.

۲٫۳٫ متقاضیان در صورت اختلال در اینترنت و عدم دسترسی و دریافت فرم‌های ارزیابی از طریق سامانه مندرج دربند ۲٫۱، می‌توانند پس از تماس با شماره تلفن: ۵۲۱۲۶۴۷۶ -۰۶۱، در صورت عدم مانع و رادع قانونی، نماینده خود را به‌صورت حضوری از ساعت ۰۸:۳۰ تا پایان وقت اداری مندرج دربند ۲٫۲ به کمیسیون معاملات پتروشیمی اروند معرفی و فرم‌ها را دریافت نمایند.

۲٫۴٫ متقاضیانی که در سال‌های گذشته، با این شرکت قرارداد مشابه موضوع مناقصه داشته‌اند موظف به ارائه گواهی حسن انجام کار از شرکت پتروشیمی اروند می‌باشند در غیر این صورت پیشنهاد مالی آن‌ها در این مناقصه گشوده نخواهد شد و عیناً به وی مسترد می‌گردد.

۲٫۵٫ متقاضیان می‌بایست اسناد ارزیابی‌کیفی خود را مطابق برنامه زمان‌بندی تعیین‌شده و به‌صورت فیزیکی و منطبق بر فرم‌های ارزیابی‌کیفی تحویل کمیسیون معاملات نمایند. به شرکت‌هایی که حداقل امتیاز ارزیابی‌کیفی را کسب نمایند، مراتب اطلاع‌رسانی جهت تحویل اسناد و برنامه زمان‌بندی تحویل پاکات (الف-ب و ج) از طریق دعوت‌نامه سیستمی ارسال می‌گردد.

۲٫۶٫ پیمانکارانی که در حال حاضر قرارداد فعال با شرکت پتروشیمی اروند دارند، با رعایت الزامات شرکت در مناقصه، درصورتی‌که پیشرفت فعالیت آن‌ها مساوی یا بیشتر از ۸۰ درصد باشد، امکان حضور در مناقصه رادارند و در غیر این صورت پاکت پیشنهادی آن‌ها در مناقصه گشایش نخواهد شد.

۲٫۷٫ شرکت‌هایی که دو دوره متوالی مجری یک قرارداد جاری مستمر در شرکت می‌باشند، در دوره سوم امکان حضور در مناقصه با همان موضوع یا موضوع مشابه را ندارد.

۲٫۸٫ کلیه اطلاع‌رسانی ارزیابی‌کیفی و مناقصه از طریق سایت مناقصات شرکت پتروشیمی اروند و به‌صورت پیامکی از طریق شماره تلفن درج‌شده در سامانه مناقصات انجام می‌گردد. لذا مناقصه‌گران می‌بایست پیوسته پنل کاربری خود را چک نمایند.

۳- پیش‌نیاز ارزیابی‌کیفی متقاضیان

پیش‌نیاز و الزامات جهت ارزیابی‌کیفی: ۱- اساسنامه شرکت مرتبط با موضوع مناقصه، ۲- گواهی تعیین صلاحیت پیمانکاری دارای تاریخ معتبر از ادارات مربوطه،۳- گواهی صلاحیت ایمنی پیمانکاران دارای تاریخ معتبر، ۴- ارائه حداقل یک فقره مفاصا حساب مشابه موضوع مناقصه، ۵-ارائه گواهی حسن انجام کار از شرکت پتروشیمی اروند در صورت وجود سابقه کار با این شرکت در سال‌های گذشته.

 ملاحظات:

۱- الزامات عنوان‌شده پیش‌شرط بررسی اسناد ارزیابی‌کیفی مناقصه گر می‌باشد و عدم ارائه هرکدام از موارد ذکرشده منجر به عدم بررسی اسناد ارزیابی‌کیفی می‌گردد.

۲-کلیه اسناد ارزیابی در فرایند مناقصه می‌بایست در دفاتر ثبت (برابر اصل) گردیده و به مناقصه‌گزار تحویل گردد.

۳- حداقل امتیاز قابل‌قبول در ارزیابی‌کیفی:۶۰ امتیاز می‌باشد.

۴- برآورد کلی مناقصه: ۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۷۰۰,۱ ريال (برآورد نهایی در جلسه توجیهی به مناقصه‌گران اعلام می‌گردد).

۵ – میزان پیش‌پرداخت: در اسناد مناقصه و جلسه توجیهی اعلام می‌گردد.

۶ – تعدیل: دارد مطابق اسناد مناقصه

 ۷- زمان و نحوه تحویل پاکات ارزیابی‌کیفی: متقاضیان می‌بایست پاکات ارزیابی خود را حداکثر تا ساعت ۱۵:۰۰ مورخ ۱۵/۰۱/۱۴۰۳ به‌صورت حضوری به آدرس استان خوزستان، بندر امام خمینی، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سایت ۳، شرکت پتروشیمی اروند، کمیسیون معاملات تحویل نمایند.

۸- مدت اعتبار پیشنهادات: در صورت ارائه مدت اعتبار پیشنهادات سه ماه از تاریخ تحویل پاکات می‌باشد.

متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، می‌توانند با شماره تلفن: ۵۲۱۲۶۴۷۶-۰۶۱ تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی www.arvandpvc.ir ملاحظه نمایند.