۴۰۴۶ مناقصه – شرکت پتروشیمی اروند – انجام خدمات دکوراسیون و سیستم‌های سالن

فراخوان مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی به شماره ۰۰۵/۱۴۰۳/۱ شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) به‌عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع‌بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی به یکی از اشخاص حقوقی واجدشرایط واگذار نماید. ۱- موضوع و مدت مناقصه: انجام خدمات دکوراسیون و سیستم‌های سالن همایش شرکت […]

فراخوان مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی به شماره ۰۰۵/۱۴۰۳/۱

شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) به‌عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع‌بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی به یکی از اشخاص حقوقی واجدشرایط واگذار نماید.

۱- موضوع و مدت مناقصه: انجام خدمات دکوراسیون و سیستم‌های سالن همایش شرکت پتروشیمی اروند، به مدت ۶ ماه خورشیدی.

۲- میزان برآورد تقریبی مناقصه: برآورد تقریبی مناقصه مبلغ ۲۷۸٫۴۸۳٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال می باشد، (برآورد نهایی در جلسه توجیهی اعلام می‌گردد).

۳-زمان و نحوه توزیع اسناد مناقصه:

۳٫۱٫ متقاضیان جهت دریافت اسناد مناقصه می‌بایست به سایت پتروشیمی اروند به نشانی الکترونیکی www.arvandpvc.ir بخش کمیسیون معاملات یا به نشانی مستقیم Tender.arvandpvc.ir:5661 مراجعه و پس از ثبت نام و تکمیل و تائید ثبت‌نام خود نسبت به دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه اقدام نمایند.

۳٫۲٫ کلیه اطلاع‌رسانی‌ها، بارگزاری اسناد، ارسال دعوت‌نامه‌ها و غیره در خصوص مناقصه فوق‌الذکر از طریق پنل کاربری ثبت نام شده صورت می‌پذیرد و متقاضیان می‌بایست با مراجعه و کنترل روزانه پنل مربوط به خود در سامانه کمیسیون معاملات پتروشیمی اروند و همچنین شماره موبایل درج‌شده توسط مناقصه گر نسبت به بررسی روزانه، پیامک‌ها و اطلاع‌رسانی‌ها را دریافت و اقدام نمایند. کارفرما هیچ تعهدی در خصوص عدم مراجعه و یا هر ادعای مناقصه گر جهت مراجعه به پنل کاربری و یا عدم دریافت پیامک های اطلاع رسانی مناقصه ندارد.

۳٫۳٫ مدت‌زمان مراجعه به سایت الکترونیکی جهت دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه از ساعت ۰۸:۰۰ مورخ ۲۸/۰۱/۱۴۰۳ لغایت ۰۴/۰۲/۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۰ اعلام می‌گردد.

۳٫۴٫ متقاضیان در صورت اختلال در اینترنت سراسری کشور و عدم دسترسی و دریافت اسناد مناقصه از طریق سامانه مندرج در بند ۳٫۱، می‌توانند پس از تماس با شماره تلفن: ۵۲۱۲۶۴۷۶-۰۶۱ یا ۵۲۱۲۶۴۷۷ -۰۶۱، در صورت عدم مانع و رادع قانونی، نماینده خود را به‌صورت حضوری از ساعت ۰۸:۳۰ تا پایان وقت اداری مندرج در بند ۳٫۳ به کمیسیون معاملات پتروشیمی اروند معرفی و اسناد مناقصه را دریافت نمایند.

۳٫۵. مناقصه گرانی که در سال‌های گذشته، با این شرکت قرارداد مشابه موضوع مناقصه داشته‌اند در صورت عدم ارائه گواهی حسن انجام کار از شرکت پتروشیمی اروند، مدارک ارزیابی‌کیفی آن‌ها بررسی نشده و از فرایند مناقصه کنار گذاشته می‌شوند.

۳.۶٫ پیمانکارانی که در حال حاضر قرارداد فعال با پتروشیمی اروند دارند، با رعایت الزامات شرکت در مناقصه، درصورتی‌که پیشرفت فعالیت آن‌ها مساوی یا بیشتر از ۸۰ درصد باشد، امکان حضور در مناقصات اروند رادارند و در غیر این صورت، پاکت پیشنهادی آن‌ها در مناقصه گشایش نخواهد شد.

۴ میزان سپرده و نوع تضمین شرکت در مناقصه: میزان سپرده شرکت در مناقصه به میزان ۵ درصد برآورد نهایی به‌صورت ضمانتنامه بانکی، چک تضمین‌شده بانکی و یا واریز وجه نقد به شماره‌حساب: ۶۰۹۴۲۰۰۰۳۰ و شماره شبا: IR620180000000006094200030 به عهده بانک تجارت شعبه شرکت پتروشیمی اروند.

۵- پیش‌نیاز ارزیابی‌کیفی متقاضیان:

۵٫۱٫ ۱- اساسنامه شرکت مرتبط با موضوع مناقصه، ۲- گواهی صلاحیت ایمنی پیمانکاران دارای تاریخ معتبر،۳-ارائه گواهی حسن انجام کار از پتروشیمی اروند در صورت وجود سابقه کار با این شرکت، ۴- گواهی صلاحیت پیمانکاری دارای تاریخ معتبر، ۵- تکمیل فرم تعارض منافع در سربرگ مناقصه گر،۶- تکمیل و ارائه فرم محرمانگی اطلاعات، (توجه: لازم به ذکر است الزامات عنوان‌شده، پیش‌شرط بررسی اسناد ارزیابی‌کیفی مناقصه گر می‌باشد و عدم ارائه هر کدام از موارد ذکرشده منجر به عدم بررسی اسناد می‌شود).

۵٫۲٫ حداقل امتیاز قابل‌قبول در ارزیابی‌کیفی: امتیاز ۶۰ می‌باشد.

۵٫۳٫ مناقصه‌گران می‌بایست اسناد ارزیابی‌کیفی خود را مطابق برنامه زمان‌بندی تعیین‌شده (بند شماره ۶) به صورت فایل PDF و منطبق بر فرم‌های ارزیابی‌کیفی بر روی سامانه مناقصات بارگزاری و ارسال نمایند (تحویل فیزیکی اسناد نداریم). به شرکت هایی که حداقل امتیاز ارزیابی‌کیفی را کسب نمایند، اسناد مناقصه و برنامه زمان‌بندی تحویل پاکات (الف-ب و ج) از طریق دعوتنامه سیستمی ارسال می گردد.

۶- زمان و نحوه بارگزاری مدارک ارزیابی کیفی مناقصه گران: مناقصه گران میبایست مدارک ارزیابی کیفی خود را حداکثر تا ساعت ۱۵:۰۰ مورخ ۱۰/۰۲/۱۴۰۳ با مراجعه به پنل کاربری خود در زمان مذکور و بصورت فایل PDF بارگزاری نمایند.

۶٫۱٫ چنانچه مناقصه گری مدارک پیشنهادی خود را عمداً یا سهواً و به هردلیل به محل دیگری به غیر از نشانی مندرج در بند ۶، بارگزاری نماید، مدارک پیشنهادی وی تحویل نشده تلقی خواهد شد و هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص متوجه مناقصه گزار نخواهد بود.

۷-پیش پرداخت: دارد، به میزان ۲۵ درصد مبلغ قرارداد در قبال ارائه ضمانتنامه معتبر بانکی.

۸-تعدیل: ندارد.

متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، می‌توانند با شماره تلفن: ۵۲۱۲۶۶۷۷ -۰۶۱ و ۵۲۱۲۶۴۷۶-۰۶۱ تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی www.arvandpvc.ir ملاحظه نمایند.