حمایت از تولید جزء اهداف بانک مهراقتصاد

حمایت از تولید جزء اهداف بانک مهراقتصاد مدیرعامل بانک مهراقتصاد به همراه معاون امور مناطق و مشاور مدیرعامل در امور روابط‌عمومی از شعب استان قم بازدید به عمل آورد. به گزارش مناقصه‌مزایده، به نقل از روابط‌عمومی بانک مهراقتصاد، سیدضیاء‌ایمانی، مدیرعامل بانک در بازدید از شعب استان قم حمایت از کالای ایرانی را از مبانی و […]

حمایت از تولید جزء اهداف بانک مهراقتصاد

مدیرعامل بانک مهراقتصاد به همراه معاون امور مناطق و مشاور مدیرعامل در امور روابط‌عمومی از شعب استان قم بازدید به عمل آورد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، به نقل از روابط‌عمومی بانک مهراقتصاد، سیدضیاء‌ایمانی، مدیرعامل بانک در بازدید از شعب استان قم حمایت از کالای ایرانی را از مبانی و اصول تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: تقویت و حمایت از کالای ایرانی در جامعه سبب رونق تولید و ایجاد اشتغال می‌شود و برای موفقیت در این امر باید همه افراد جامعه در هر جایگاه و موقعیتی بر استفاده از کالای ایرانی اهتمام لازم را داشته باشند.

مدیرعامل بانک با اشاره به شعار سال با عنوان حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: امروز رونق کسب‌وکار و ایجاد اشتغال پایدار یکی از اولویت‌های اصلی کشور است و یکی از راهبردهای اصلی بانک مهراقتصاد از ابتدای فعالیت حمایت از تولید داخلی بوده است و شناسایی بازار‌ها و بنگاه‌های مختلف اقتصادی و جذب مشتریان کلان امر مهمی است و این وظیفه برعهده کارکنان است.

وی تصریح کرد: همه کارکنان باید در مسیر تحقق اولویت‌های بانک مهراقتصاد در زمینه وصول مطالبات، توسعه سهم از بازار پولی و مالی کشور، خدمت رسانی مؤثرتر به مشتریان و سهام داران نقش‌آفرین باشند.

مدیرعامل بانک در این بازدید‌ها ضمن گفت‌و‌گو با همکاران و تقدیر از آنان به بررسی وضعیت منابع و مصارف شعب، شناسایی مسایل قابل بهبود، تبیین اهمیت کاهش قیمت تمام شده، افزایش نرخ بهای فروش و وصول مطالبات پرداخت و برنامه‌های مورد نظر بانک را برای همکاران تشریح کرد.