۳ محصول نوآورانه همراه بانک سینا در راه است

۳ محصول نوآورانه همراه بانک سینا در راه است سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک سینا گفت: مقدمات پیاده‌سازی ۳ محصول جدید و نوآورانه روی همراه بانک سینا فراهم شده و امیدواریم در ۳ ماه آخر سال از این محصولات جدید رونمایی شود. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، مجیدهادی […]

۳ محصول نوآورانه همراه بانک سینا در راه است

سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک سینا گفت: مقدمات پیاده‌سازی ۳ محصول جدید و نوآورانه روی همراه بانک سینا فراهم شده و امیدواریم در ۳ ماه آخر سال از این محصولات جدید رونمایی شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، مجیدهادی با بیان این مطلب به خبرنگار بنکر عنوان‌کرد: بانک سینا مسیر سنتی خود را همراه با تکنولوژی طی می‌کند و این دلیل نیست که چون بانک در حوزه استارت‌آپ‌ها سرمایه‌گذاری کرده از ازایه سرویس‌های جدید و پیشرو به مشتریان غافل شویم.

هادی در ادامه با اشاره به این‌که چیزی که در بانک سینا بارزتر است، بحث سرویس موبایل بانک است، گفت: با توجه به ضریب نفوذی که گوشی‌های هوشمند دارند، در واقع بانک سینا تمرکزش را بر روی سرویس‌های موبایل گداشته و سعی کرده سبد محصولات خود را کامل کند.

وی افزود: بحث موبایل بانک مخصوصاً پی بوم و اتصال به استارت‌آپ‌های دیگر، بحثی است که در بانک سینا در حوزه تکنولوژی به سمت جلو حرکت می‌کند.