بیانیه تشکل‌های مدیریتی مطبوعات و رسانه‌های کشور

بیانیه تشکل‌های مدیریتی مطبوعات و رسانه‌های کشور گروه سیاسی- انتخابات راه ورود به عرصه دموکراسی و مردم سالاری است. در جمهوری‌اسلامی‌ایران نيز به طور میانگین پس از انقلاب، در حدود هر دو سال یک انتخابات برگزار شده است. در اسفندماه سال‌جاري نیز انتخابات مجلس شورای‌اسلامی ‌در ایران برگزار خواهد شد؛ انتخاباتی مهم برای تعیین سرنوشت […]

بیانیه تشکل‌های مدیریتی مطبوعات و رسانه‌های کشور

گروه سیاسی- انتخابات راه ورود به عرصه دموکراسی و مردم سالاری است. در جمهوری‌اسلامی‌ایران نيز به طور میانگین پس از انقلاب، در حدود هر دو سال یک انتخابات برگزار شده است. در اسفندماه سال‌جاري نیز انتخابات مجلس شورای‌اسلامی ‌در ایران برگزار خواهد شد؛ انتخاباتی مهم برای تعیین سرنوشت ركن اصلي قانون‌گذاری و نظارت بر امور کشور. اهميت مجلس شورای‌اسلامی‌ و انتخاب نمايندگان خانه‌ملت برای همگان آشكار و مشخص است و به تعبير بنيان‌گذار جمهوري‌اسلامي «مجلس در رأس امور است». زندگی مردم به طرق مستقیم و غیرمستقیم با عملكرد مجلس در ارتباط است و لزوم حضور نمایندگان اصلح و به معناي واقعي كلمه خادم ملت، امري خطير و سرنوشت‌ساز است. انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای‌اسلامی‌ در شرایط حساسی در حال برگزاری است. آنچه بيش از پيش اهمیت دارد حضور گروه‌های فعال و تأثیرگذار و مورد وثوق مردم در اين انتخابات می‌باشد. گروه‌های مختلف رسانه‌ای با عنايت به جايگاه مردمي و ارتباطات اجتماعي از جمله اقشاري هستند كه همواره در انتخابات‌هاي كشور نقش تأثيرگذار و با اهميتي داشته‌اند. در این دوره نيز تشکل‌های مدیریتی مطبوعات و رسانه‌های کشور با همفكري و به دور از رويكردهاي سياسي و با نگاهي ملي نسبت به اتخاذ موضع واحد در قبال انتخابات مجلس شوراي‌اسلامي و معرفي تعدادي از نامزدهاي داراي سوابق مديريتي در عرصه رسانه به ملت عزيزمان اقدام نموده‌اند. این انجمن‌هاي صنفی متشکل از تشکل‌های زیر می‌باشد:

انجمن مدیران روزنامه‌های غیردولتی

انجمن مدیران نشریات ایران

انجمن مدیران رسانه‌ها

انجمن مدیران رسانه‌های کشاورزی و صنایع غذایی

شرکت تعاونی مطبوعات کشور

 اين ائتلاف از تعدادي از نامزدهای انتخابات مجلس شوراي‌اسلامي بدون در نظر گرفتن جهت‌گیری سیاسی، رسانه‌ای و صرفاً در راستای تشكيل مجلسي خدمت‌گزار مردم با دغدغه منافع ملي حمایت می‌کند. اسامی‌این نامزدها بدین شرح است:

– محمدعلی وکیلی کد :۸۹۱۹

– مصطفی کواکبیان :۷۴۶۲

– سید نظام‌الدین موسوی کد :۸۴۱۷

– محمدرضا راه‌چمنی کد:۴۷۴۲

– سیدمحمد زهیرغرضی کد: ۶۶۹۴

– بیژن نوباوه وطن کد:۸۶۷۷

– محمدسعید احدیان کد:۱۲۱۹

– سیدعلی موسوی‌خراسانی کد۸۲۹۹