۲۹۴۰ مناقصه – شهرداری تلخاب – واگذاری کلیه امور مربوط به بخش موتوری خدمات شهری و حفظ و نگهداری و توسعه فضای سبز

آگهی مناقصه شهرداری تلخاب در نظر دارد به استناد مجوز شماره ۷۲ مورخ ۰۴/۱۲/۱۳۹۹ شورای اسلامی شهر تلخاب نسبت به واگذاری کلیه امور مربوط به بخش موتوری خدمات شهری و حفظ و نگهداری و توسعه فضای سبز از طریق برگزاری مناقصه عمومی به صورت حجمی به پیمانکاران و شرکت‌های ذیصلاح و واجد شرایط اقدام نماید. […]

آگهی مناقصه

شهرداری تلخاب در نظر دارد به استناد مجوز شماره ۷۲ مورخ ۰۴/۱۲/۱۳۹۹ شورای اسلامی شهر تلخاب نسبت به واگذاری کلیه امور مربوط به بخش موتوری خدمات شهری و حفظ و نگهداری و توسعه فضای سبز از طریق برگزاری مناقصه عمومی به صورت حجمی به پیمانکاران و شرکت‌های ذیصلاح و واجد شرایط اقدام نماید.

لذا متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اسناد مناقصه از تاریخ ۲۵/۰۱/۱۳۹۹ لغایت ۰۸/۰۲/۱۳۹۹ و جهت تسلیم پیشنهادات از تاریخ ۰۸/۰۲/۱۳۹۹ لغایت ۲۱/۰۲/۱۳۹۹ به امور مالی شهرداری تلخاب مراجعه نمایند.

شرایط مناقصه:

۱- واگذاری امور مربوط به بخش خدمات شهری و موتوری و حفظ و نگهداری فضای سبز به صورت حجمی در سال ۱۳۹۹ با اعتباری بالغ بر ۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال.

۲-ارایه ضمانتنامه معتبر بانکی به میزان ۲۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به عنوان سپرده شرکت در مناقصه الزامیست.

۳- محل دریافت اسناد مناقصه واحد امور مالی شهرداری می‌باشد.

۴-ارسال رزومه کاری، اساسنامه شرکت با ثبت آخرین تغییرات آن شرکت الزامی است و شرکت‌ها می‌بایست دارای تأییدیه از مراجع صلاحیت حرفه‌ای و ایمنی و بهداشتی و تأییدیه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی که الزامیست را داشته باشند و در صورت دارا بودن این تأییدیه‌ها می‌توانند در مناقصه شرکت نمایند.

۵-مدت قبول پیشنهادها از تاریخ ۰۸/۰۲/۱۳۹۹ تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۲۱/۰۲/۱۳۹۹ می‌باشد.

تاریخ گشایش پیشنهادات واصله رأس ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۲۲/۰۲/۱۳۹۹ در حضور اعضاء هیأت عالی معاملات شهرداری تلخاب می‌باشد و ضمناً شرکت کنندگان می‌توانند در صورت تمایل در جلسه گشایش پاكات حضور داشته باشند و تاریخ ابلاغ و اعلام برنده حداکثر ظرف یک هفته پس از قرائت پیشنهادات می‌باشد، مگر به تشخیص شهردار که تا ۲۰ روز دیگر قابل تمدید خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر به واحد امور مالی شهرداری مراجعه و یا با شماره تلفن ۵۸۲۳۶۱۵۱-۰۸۶ تماس حاصل نمایند.

پیمانکار موظف می‌باشد تا سه ماه حقوق و مزایا را بدون دریافت وجهی ازشهرداری هر وقت كه شهرداری بخواهد پرداخت نماید و رسید دریافت نماید (در ضمن پیمانکار می‌بایست کل مزایا اعم از اضافه کاری، پایه سنواتی، سنوات آخر سال، عیدی، کشیک، مأموریت را محاسبه و پرداخت نماید) سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج می‌باشد.

شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.

به پیشنهادات مخدوش، مشروط و ناقص و فاقد تضمین ترتیب اثر داده نخواهد شد.

سپرده‌های نفرات اول تا سوم تا تاریخ عقد قرارداد با برنده مناقصه نزد شهرداری باقی خواهد ماند و هرگاه به ترتیب برندگان اول، دوم و سوم مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.