حمايت پالايشگاه خانگيران از شركت‌هاي دانش‌بنيان در راستاي تحقق جهش‌توليد

مديرعامل شركت پالايش گاز شهيد‌هاشمي‌نژاد تأکید كرد حمايت پالايشگاه خانگيران از شركت‌هاي دانش‌بنيان در راستاي تحقق جهش‌توليد مديرعامل شركت پالايش گاز شهيد‌هاشمي‌نژاد گفت: مركز رشد و نوآوري اين مجتمع گازي با هدف حمايت از استارت‌آپ‌هاي نوپا، ارائه ايده‌هاي خلاقانه و اشتغال جوانان، رونق توليدات داخلي كشور، همكاري دوسويه صنعت گاز و شركت‌هاي دانش‌بنيان در راستاي […]

مديرعامل شركت پالايش گاز شهيد‌هاشمي‌نژاد تأکید كرد

حمايت پالايشگاه خانگيران از شركت‌هاي دانش‌بنيان در راستاي تحقق جهش‌توليد

مديرعامل شركت پالايش گاز شهيد‌هاشمي‌نژاد گفت: مركز رشد و نوآوري اين مجتمع گازي با هدف حمايت از استارت‌آپ‌هاي نوپا، ارائه ايده‌هاي خلاقانه و اشتغال جوانان، رونق توليدات داخلي كشور، همكاري دوسويه صنعت گاز و شركت‌هاي دانش‌بنيان در راستاي تحقق موضوع اقتصاد مقاومتي و  «جهش‌توليد» راه‌اندازي شده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی ‌شركت پالايش گاز شهيد‌هاشمي‌نژاد، سيدمجيد منبتي در جلسه‌اي با عنوان «جايگاه نوآوري در راهبردها و تحقق چشم‌انداز در صنعت گاز»، افزود: پالايشگاه گاز شهيد‌هاشمي‌نژاد يك شركت استراتژيك‌محور می‌باشد و ما در راستاي تحقق چشم‌انداز سازمان در افق سال ۱۴۰۴ كه سرآمدترين شركت با توليد پايدار گاز و ثروت‌آفريني با ارزش‌افزوده می‌باشد حركت می‌كنيم.

وي با اشاره به اينكه واژگان اقتصاد مقاومتي و شركت‌هاي دانش‌بنيان از دهه ۸۰ به شكل راهبردي در سخنراني‌هاي مقام‌معظم‌رهبري مطرح شده است، تأکید كرد: در اسناد بالادستي بايد از منويات ايشان استفاده و در تدوين چشم‌انداز ۲۰ساله كشور و اقتصاد مقاومتي از ظرفيت‌هاي داخل كشور استفاده نماييم.

مهندس منبتي ادامه داد: صنعت عظيم گاز براي تحقق آرمان‌ها و پيشبرد برنامه‌ها، به همكاري شركت‌هاي دانش‌بنيان نيازمند است و در بيانيه گام دوم انقلاب نيز به استفاده از ظرفيت‌هاي علمی‌ كشور اشاره گرديده است.

اين مقام مسؤول بيان كرد: مهم‌ترين ظرفيت اميدبخش كشور نيروي انساني است و اگر بخواهيم در انجام فعاليت‌ها و مأموريت‌هاي سازمان موفق باشيم بايد از ظرفيت علمی ‌و پژوهشي كشور استفاده نماییم.

مديرعامل شركت پالايش گاز شهيد‌هاشمي‌نژاد خاطر نشان ساخت: در همين راستا اين شركت با ايجاد مركز رشد و نوآوري در شهرستان سرخس تلاش می‌نمايد تا با آماده سازي بسترهاي لازم، جوانان تربيت شده انقلابي با ارائه ايده‌هاي نو و خلاق خود بتوانند به ايجاد اشتغال در اين خطه مرزي پرداخته و تحقق بيانات مقام‌معظم‌رهبري را به بروز و ظهور برسانند.

وي مأموريت پالايشگاه گاز شهيد‌هاشمي‌نژاد را سهيم شدن در توسعه و رفاه جامعه با توليد انرژي پاك عنوان و اضافه كرد: مديران سازمان به استارت‌آپ‌ها و شركت‌هاي دانش‌بنيان اعتماد بالايي دارند و همكاري دوسويه اين شركت و شركت‌هاي دانش‌بنيان در جهت تحقق شعار «جهش‌توليد» می‌تواند راهگشاي بسياري از مشكلات باشد.