۳۲۱۷ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب استان تهران – انجام خدمات کارکنان پیمانکاری در سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰

فراخوان ارزیابی کیفی جهت برگزاری مناقصه عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران در نظر دارد فراخوان ارزیابی کیفی جهت برگزاری مناقصه عمومی انجام خدمات کارکنان پیمانکاری(به صورت حجمی) در مرکز اطلاعات GIS و ارتباطات ۱۲۲ با بکارگیری ۷۵ نفر در سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ شرکت آب و فاضلاب استان تهران به شماره ۲۰۹۹۰۰۵۰۷۰۰۰۰۰۲۴ را از طریق […]

فراخوان ارزیابی کیفی جهت برگزاری مناقصه عمومی

شرکت آب و فاضلاب استان تهران در نظر دارد فراخوان ارزیابی کیفی جهت برگزاری مناقصه عمومی انجام خدمات کارکنان پیمانکاری(به صورت حجمی) در مرکز اطلاعات GIS و ارتباطات ۱۲۲ با بکارگیری ۷۵ نفر در سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ شرکت آب و فاضلاب استان تهران به شماره ۲۰۹۹۰۰۵۰۷۰۰۰۰۰۲۴ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد ماقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.

لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در فراخوان محقق سازند. همچنین اطلاعات و اسناد مناقصه عمومی پس از برگزاری فرایند ارزیابی کیفی و ارسال دعوتنامه از طریق سامانه ستاد به مناقصه‌گران ارسال خواهد شد.

صلاحیت‌های مورد نیاز:

۱)گواهی صلاحیت ایمنی از وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی

۲)گواهی صلاحیت شرکت‌های خدماتی، در کد فعالیت شماره ۴ از اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان تهران

تاریخ انتشار فراخوان در سامانه: ساعت ۱۰:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۲۴/۰۱/۱۴۰۰

مهلت زمانی دریافت اسناد فراخوان: ساعت ۱۲:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۳۰/۰۱/۱۴۰۰

مهلت زمانی ارسال پاسخ فراخوان: ساعت ۱۲:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۳/۰۲/۱۴۰۰

اطلاعات تماس دستگاه مناقصه‌گزار:آدرس: تهران، خیابان فاطمی، خیابان حجاب، شرکت آب و فاضلاب استان تهران – تلفن: ۸۸۹۹۲۸۷۹

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه:

مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱

دفتر ثبت‌نام: ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸

اطلاعات تماس دفاتر ثبت‌نام سایر استان‌ها در سایت سامانه (www.setadiran.ir) بخش ثبت‌نام/ پروفایل تأمین کننده/ مناقصه‌گر موجود است.