۳۲۲۲ مناقصه – شهرداری تلخاب – تهیه و اجرای جدول‌گذاری معابر سطح شهر تلخاب

 آگهی مناقصه عمومی شهرداری تلخاب در نظر دارد به استناد مصوبه شماره ۳ صورتجلسه شماره ۴۰ مورخ۰۱/۱۲/۱۳۹۹ شورای اسلامی شهر تلخاب نسبت به تهیه و اجرای جدول‌گذاری معابرسطح شهر تلخاب به صورت پیمانی به پیمانکاران واجد شرایط از طریق مناقصه عمومی با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نماید. لذا متقاضیان می‌توانند […]

 آگهی مناقصه عمومی

شهرداری تلخاب در نظر دارد به استناد مصوبه شماره ۳ صورتجلسه شماره ۴۰ مورخ۰۱/۱۲/۱۳۹۹ شورای اسلامی شهر تلخاب نسبت به تهیه و اجرای جدول‌گذاری معابرسطح شهر تلخاب به صورت پیمانی به پیمانکاران واجد شرایط از طریق مناقصه عمومی با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نماید.

لذا متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت (www.setadiran.ir) در مناقصه شرکت و همچنین از تاریخ ۲۳/۰۱/۱۴۰۰ لغایت تاریخ ۰۵/۰۲/۱۴۰۰ به سایت مذکور جهت دریافت اسناد مراجعه و قیمت پیشنهادی خود را از تاریخ ۰۶/۰۲/۱۴۰۰ لغایت ۱۹/۰۲/۱۴۰۰ در سامانه فوق بارگذاری نمایند. 

شرایط مناقصه:

۱-    موضوع مناقصه: تهیه و اجرای جدول‌گذاری معابر سطح شهر تلخاب

۲-    اعتبار پروژه: ۸٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

۳-   کلیه مصالح و ابزار آلات مصرفی برعهده پیمانکار می‌باشد و نوع مصالح مصرفی اعم از جدول، ماسه، سیمان و … خریداری شده توسط پیمانکار می‌بایستی مورد تأیید واحد عمران و شهرسازی این شهرداری قرار گیرد.

۴-   مبنای محاسبه:  براساس قیمت پیشنهادی توسط پیمانکار

۵-    مدت اجرای پروژه: ۲ ماه پس از تاریخ انعقاد قرارداد

۶-    کارفرما: شهرداری تلخاب

۷-   واحد نظارت پروژه: واحد عمران و شهرسازی شهرداری و همچنین دفتر نظارت عالیه دفتر فنی استانداری مرکزی

۸-   مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۴۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به صورت ضمانتنامه معتبر بانکی و یا واریز مبلغ مذکور به شماره حساب ۰۳۱۰۰۰۰۷۰۸۵۰۰۴ بانک ملی به نام شهرداری تلخاب که می‌بایستی در سامانه ستاد بارگذاری نموده و اصل آن را تا قبل از شروع جلسه گشایش مورخ ۲۰/۰۲/۱۴۰۰ به دبیرخانه شهرداری تلخاب تحویل نمایند که درصورت عدم ارسال اصل ضمانتنامه معتبریا فیش بانکی به پیشنهاد قیمت مربوط به شرکت کننده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۹-    کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارایه پیشنهادات وگشایش پاکات از طریق درگاه سامانه تدارکات الكترونيكي دولت به آدرسwww.setadiran.ir انجام خواهد

۱۰-   

۱۱-   

۱۲-   

۱۳-