۳۲۳۸ مناقصه – مؤسسه مکین قصد – نگهداری،تعمیرات، تأمین علائم کمک ناوبری، سیستم روشنایی و مانیتورینگ و کلیه متعلقات مربوطه

  آگهی پیش ارزیابی عمومی شماره۰۷/۰۲/۱۴۰۰ مؤسسه مکین قصد دارد در حوزه دریایی از شرکت‌های دارای تخصص و تجربه در زمینه راهبری، نگهداری،تعمیرات، تأمین علائم کمک ناوبری، سیستم روشنایی و مانیتورینگ و کلیه متعلقات مربوطه در منطقه جنوب شرق خلیج فارس از طـریق پیش ارزیابی عمومی دعوت به عمل آورد. متقاضیان دارای تجربه و سابقه […]

 

آگهی پیش ارزیابی عمومی شماره۰۷/۰۲/۱۴۰۰

مؤسسه مکین قصد دارد در حوزه دریایی از شرکت‌های دارای تخصص و تجربه در زمینه راهبری، نگهداری،تعمیرات، تأمین علائم کمک ناوبری، سیستم روشنایی و مانیتورینگ و کلیه متعلقات مربوطه در منطقه جنوب شرق خلیج فارس از طـریق پیش ارزیابی عمومی دعوت به عمل آورد.

متقاضیان دارای تجربه و سابقه مرتبط در این زمینه می­توانند از تاریخ۲۰/۰۲/۱۴۰۰ تا پايان وقت اداري روزیکشنبه۰۲/۰۳/۱۴۰۰ با در دست داشتن معرفينامه رسمي،اسناد حقوقی شرکت و رزومه (لوح فشرده)،جهت دریافت اسناد پیش ارزیابی به آدرس ذیل مراجعه فرمایند.

تهران، خیابان شریعتی، خیابان خواجه عبداله انصاری، خیابان تیسفون، نبش ایروان، پلاک ۷۵، واحد ۹

تلفن تماس جهت اخذ اطلاعات بیشتر ۲۲۸۷۳۵۰۵-۰۲۱، داخلی ۳۵۲ و ۳۵۷

       مهلت تحویل اسناد به مؤسسه مكين تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۰۵/۰۳/۱۴۰۰ در همان محل تهیه اسناد می باشد. مؤسسه مکین در پذیرش و یا رد پیشنهادها مختار می‌باشد.

  هزینه آگهی‌ها به عهده برنده مناقصه می­باشد.