۳۲۴۴ مناقصه – شهرداری تلخاب – واگذاری امور حجمی مربوط به حوزه خدمات شهری و حفظ و نگهداری فضای سبز

   آگهی مناقصه عمومی شهرداری تلخاب در نظر دارد به استناد مصوبه شماره  ۴ صورتجلسه شماره ۴۰ مورخ۰۱/۱۲/۱۳۹۹ شورای اسلامی شهر تلخاب  نسبت به واگذاری امور حجمی خود مربوط به حوزه خدمات شهری، حفظ و نگهداری فضای سبز و راهبری ماشین آلات موجود در شهرداری به پیمانکاران واجد شرایط  از طریق مناقصه عمومی با بهره […]

 

 آگهی مناقصه عمومی

شهرداری تلخاب در نظر دارد به استناد مصوبه شماره  ۴ صورتجلسه شماره ۴۰ مورخ۰۱/۱۲/۱۳۹۹ شورای اسلامی شهر تلخاب  نسبت به واگذاری امور حجمی خود مربوط به حوزه خدمات شهری، حفظ و نگهداری فضای سبز و راهبری ماشین آلات موجود در شهرداری به پیمانکاران واجد شرایط  از طریق مناقصه عمومی با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکي دولت (ستاد) اقدام نماید. لذا متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت (www.setadiran.ir)تا  تاریخ ۲۶/۰۲/ ۱۴۰۰ جهت دریافت اسناد به سایت مذکور مراجعه و قیمت پیشنهادی خود راتا پایان وقت اداری مورخ۰۶/۰۳/۱۴۰۰ در سامانه فوق بارگذاری نمایند. 

شرایط مناقصه:

۱-    موضوع مناقصه: واگذاری امور حجمی مربوط به حوزه خدمات شهری و حفظ و نگهداری فضای سبز شهرداری تلخاب

۲-    اعتبار پروژه: ۷٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

۳-   پیمانکار حق واگذاری موضوع مناقصه را چه به صورت کلی و یا جزئی به دیگری را ندارد.

۴-   مبنای محاسبه:  براساس قیمت پیشنهادی توسط پیمانکار

۵-    مدت  قرارداد: به مدت یازده ماه از تاریخ شروع قرارداد می باشد.

۶-    کارفرما: شهرداری تلخاب

۷-   واحد نظارت پروژه: پیمانکار مربوطه می‌بایستی زیر نظر نماینده یا ناظر شهرداری که کتباً معرفی می‌گردد انجام وظیفه نماید و هنگام پرداخت صورت وضعیت کارهای انجام شده را به تأیید ناظر برساند و پس ار تأیید ناظر، مبلغ صورت وضعیت قابل پرداخت میباشد.

۸-   مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۳۷۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به صورت ضمانتنامه معتبر بانکی و یا واریز مبلغ مذکور به شماره حساب ۰۳۱۰۰۰۰۷۰۸۵۰۰۴ بانک ملی به نام شهرداری تلخاب که می‌بایستی در سامانه ستاد بارگذاری نموده و اصل آن را تا قبل از شروع جلسه گشایش (مورخ ۰۸/۰۳/۱۴۰۰) به دبیرخانه شهرداری تلخاب تحویل نمایند که درصورت عدم ارسال اصل ضمانتنامه معتبریا فیش بانکی به پیشنهاد قیمت مربوط به شرکت کننده ترتیب اثر داده نخواهد شد .

۹-    سپرده برندگان اول تا سوم تا زمان عقد قرارداد نزد شهرداری باقی می‌ماند.برندگان به ترتیب پس از ابلاغ برنده توسط شهرداری ، میبایستینسبت به ارائه  ضمانت نامه ۱۰ درصد حسن انجام تعهد اقدام نموده و در غیر اینصورت سپرده برندگان مناقصه به ترتیب به نفع شهردرای ضبط خواهد شد .

۱۰-  کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهادات و بازگشایی پاکات از طریق درگاه سامانه الکترونیک تدارکات دولت به آدرس www.setadiran.irانجام خواهد شد .

۱۱-  آخرین مهلت شرکت در مناقصه پایان وقت اداری مورخ ۰۶/۰۳/۱۴۰۰

 

۱۲-  گشایش پاكات ساعت ۱۴:۳۱  مورخ ۰۸/۰۳/۱۴۰۰ در محل شهرداری تلخاب با حضور اعضاء هیأت عالی معاملات  صورت خواهد  گرفت که پیشنهاد دهندگان و یا نمایندگان قانونی آن‌ها در صورت تمایل می‌توانند در این جلسه حضور یابند.

۱۳- شرکت کنندگان در مناقصه موظف به ارایه صلاحیت کاری و صلاحیت ایمنی از اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی می باشند و می‌بایستی دارای تجربه و توان فنی و مالی لازم جهت ارایه خدمات در انجام موضوع مناقصه باشند و رزومه کاری خود را پیوست نمایند.

۱۴- کلیه اسناد مناقصه اعم از شرایط مناقصه، مدارک و مستندات شرکت شامل اساسنامه، آخرین آگهی تغییرات شرکت، صلاحیت‌ها و گواهی مالیات برارزش افزوده شرکت به همراه برگ پیشنهاد قیمت باید توسط شخص مجاز تعهد آور شرکت مهر و امضاء و در سامانه بارگذاری گردد.

۱۵-  هیأت عالی معاملات در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار می باشد.

۱۶-  محل اجرای پروژه: سطح شهرتلخاب می باشد.

۱۷- پیمانکار مکلف به اجاره ماشین آلات شهرداری صرفاً جهت امور مربوط به موضوع پیمان می‌باشد که مبلغ پیشنهادی اجاره ماشین آلات و سایر تجهیزات از مبلغ کل قیمت پیشنهادی موضوع مناقصه کسر می گردد. ضمناً هزینه تعمیر و نگهداری، بیمه ماشین آلات و تأمین سوخت ماشین آلات و سایر تجهیزات به عهده کارفرما می باشد.

۱۸- کلیه کسورات قانونی برعهده پیمانکار می باشد.

۱۹-  ایجاد هرگونه خسارت در حین انجام عملیات موضوع مناقصه بر عهده پیمانکار می باشد.

۲۰-  به پیشنهادات مخدوش، مبهم و مشروط ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

متقاضیان می توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر به واحد امور مالی شهرداری مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۵۸۲۳۶۱۵۱-۰۸۶یا ۰۹۱۸۳۴۸۴۲۸۹ تماس حاصل نمایند.

 

 

 

حمید رضا محبی آشتیانی                                                                                                                      محمد مهدیان

  مسئول امور مالی                                                                                                                          شهردار تلخاب