۳۳۲۴ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب استان تهران – نظافت ساختمان‌ها و محوطه‌های شرکت/خدمات آبدارخانه

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی انجام خدمات شرکت آب و فاضلاب استان تهران در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی انجام خدمات شامل: الف) نظافت ساختمان‌ها و محوطه‌های شرکت ب) خدمات آبدارخانه  ج) خدمات فنی د) خدمات عمومی ه) خدمات تخصصی با به‌کارگیری ۱۱۷ نفر در هرروز (۱۴۰۰-۱۴۰۱) به […]

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی انجام خدمات

شرکت آب و فاضلاب استان تهران در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی انجام خدمات شامل: الف) نظافت ساختمان‌ها و محوطه‌های شرکت ب) خدمات آبدارخانه

 ج) خدمات فنی د) خدمات عمومی ه) خدمات تخصصی با به‌کارگیری ۱۱۷ نفر در هرروز (۱۴۰۰-۱۴۰۱) به شماره ۲۰۰۰۰۰۵۰۷۰۰۰۰۰۰۵ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در فراخوان محقق سازند. همچنین اطلاعات و اسناد مناقصه عمومی پس از برگزاری فرآیند ارزیابی کیفی و ارسال دعوت‌نامه از طریق سامانه ستاد به مناقصه‌گران ارسال خواهد شد.

صلاحیت‌های مورد نیاز:

۱) تأییدیه گواهی صلاحیت ایمنی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور اداری و خدمات عمومی

۲) تأییدیه گواهی صلاحیت شرکت‌های خدماتی، پشتیبانی و فنی مهندسی در کد فعالیت شماره ۴ از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران

تاریخ انتشار فراخوان در سامانه: ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۰۸/۰۶/۱۴۰۰

مهلت زمانی دریافت اسناد فراخوان: حداکثر تا ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۳/۰۶/۱۴۰۰

مهلت زمانی ارسال پاسخ فراخوان: حداکثر تا ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه مورخ ۲۷/۰۶/۱۴۰۰

محل و زمان گشایش پاکت‌ها: ساعت ۱۱:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۳۱/۰۶/۱۴۰۰ در محل دفتر قراردادهای این شرکت به نشانی: تهران، خیابان فاطمی، خیابان حجاب، ضلع شرقی شرکت آب و فاضلاب استان تهران.

نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: مبلغ ۳٫۳۰۲٫۸۴۹٫۰۰۰ ریال (سه میلیارد و سیصد و دو میلیون و هشتصد و چهل و نه هزار ریال) به یکی از روش‌های ضمانتنامه بانکی، رسید پرداخت نقدی، چک‌بانکی تضمینی و یا مطالبات قطعی تأیید و بلوکه‌شده اشخاص حقیقی یا حقوقی نزد این شرکت.

اطلاعات تماس دستگاه مناقصه‌گزار: آدرس: تهران، خیابان فاطمی، خیابان حجاب، شرکت آب و فاضلاب استان تهران و تلفن: ۸۸۹۹۲۸۷۹

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه:

مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱

دفتر ثبت‌نام: ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸

اطلاعات تماس دفاتر ثبت‌نام سایر استان‌ها در سایت سامانه (www.setadiran.ir) بخش ثبت‌نام/ پروفایل تأمین‌کننده/ مناقصه‌گر موجود است.