۳۸۳۱ مناقصه – شرکت فولاد آلیاژی ایران – نظافت عمومی، صنعتی و آبیاری و نگهداری فضای سبز

 تجدید آگهی فراخوان شناسایی پیمانکار شماره: ف/۰۲/۱۴۰۲ شرکت فولاد آلیاژی ایران در نظر دارد خدمات «نظافت عمومی، صنعتی و آبیاری و نگهداری فضای سبز» را در قالب یک پیمان به‌صورت تجمیعی به پیمانکار واجدشرایط واگذار نماید. لذا از کلیه پیمانکاران توانمند که در زمینه موضوعات فراخوان دارای تخصص، توانایی و سابقه کار مرتبط می‎باشند، تقاضا […]

 تجدید آگهی فراخوان شناسایی پیمانکار

شماره: ف/۰۲/۱۴۰۲

شرکت فولاد آلیاژی ایران در نظر دارد خدمات «نظافت عمومی، صنعتی و آبیاری و نگهداری فضای سبز» را در قالب یک پیمان به‌صورت تجمیعی به پیمانکار واجدشرایط واگذار نماید.

لذا از کلیه پیمانکاران توانمند که در زمینه موضوعات فراخوان دارای تخصص، توانایی و سابقه کار مرتبط می‎باشند، تقاضا می‌گردد نسبت به ارسال مدارک شناسایی و فنی بر اساس مدارک موردنیاز اقدام نمایند.

مدارک لازم: نامه اعلام آمادگی، کپی مدارک ثبتی، رزومه کاری، تجارب مرتبط و سابقه حسن انجام کار از کارفرمایان قبلی، استانداردها/گواهینامه‌ها، صورت‌های مالی حسابرسی شده (حداقل دو سال اخیر)

مهلت ارسال مدارک: مورخ ۱۷/۰۴/۱۴۰۲

نحوه ارسال مدارک: کلیه متقاضیان در صورت تمایل می‌بایستی پس از ثبت‌نام در سامانه SRM شرکت به آدرس srm.iasco.ir نسبت به تکمیل فرم خود اظهاری، بارگذاری مستندات و ثبت نهایی اقدام نمایند. همچنین به‌منظور تسریع در انجام امور اداری خواهشمند است مدارک و نامه آمادگی را به پست الکترونیکی vendor@iasco.ir ارسال نمایند.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های زیر تماس حاصل گردد.

آقای مهندس فلاح: ۳۱۲۲۲۶۴۶-۰۳۵ و ۵۸۷۱۸۶۶۶-۰۳۵

خانم مهندس بابائی: ۳۱۲۲۲۵۷۶-۰۳۵

ارائه مدارک و سوابق هیچ‌گونه حقی را ایجاد نخواهد کرد.

بدیهی است پس از بررسی مستندات و مدارک ارسالی از شرکت‌های توانمند جهت مراحل بعدی، دعوت به عمل خواهد آمد.

شرکت فولاد آلیاژی ایران- مدیریت امور خرید