۳۸۹۳ مناقصه – شركت فولاد آلیاژی ايران – انجام سرویس و نگهداری و تعمیرات سیستم‌ها

«آگهی مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای شماره م-ک/۰۸/۱۴۰۲» شركت فولاد آلیاژی ايران در نظر دارد «انجام سرویس و نگهداری و تعمیرات سیستم‌های تهویه مطبوع (H.V.A.C) و تأسیسات موتورخانه‌ها» را بر اساس شرايط و مشخصات مندرج در اسناد مناقصه به پیمانکار واجدشرایط واگذار نمايد. متقاضيان شركت در مناقصه می‌توانند به‌منظور دریافت اسناد و شرایط مناقصه به سایت شرکت فولاد […]

«آگهی مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای شماره م-ک/۰۸/۱۴۰۲»

شركت فولاد آلیاژی ايران در نظر دارد «انجام سرویس و نگهداری و تعمیرات سیستم‌های تهویه مطبوع (H.V.A.C) و تأسیسات موتورخانه‌ها» را بر اساس شرايط و مشخصات مندرج در اسناد مناقصه به پیمانکار واجدشرایط واگذار نمايد.

متقاضيان شركت در مناقصه می‌توانند به‌منظور دریافت اسناد و شرایط مناقصه به سایت شرکت فولاد آلیاژی ایران به آدرس: www.iasco.ir- بخش خرید و تأمین‌کنندگان،‌ قسمت مناقصات مراجعه نمایند و در صورت تمایل به شرکت در مناقصه نسبت به بارگذاری اطلاعات درخواستی در سامانه مدیریت ارتباط با تأمین‌کنندگان این شرکت به آدرس Srm.Iasco.Ir اقدام نمایند. ضمناً متعاقب آن متقاضیان می‌بایست، پيشنهادات خود را حداکثر تا ساعت ۱۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۸/۰۷/۱۴۰۲ بر اساس شرایط مندرج در اسناد مناقصه، به دبیرخانه حراست شرکت واقع در محل کارخانه (یزد، جاده کنارگذریزد-کرمان،‌ نرسیده به پایانه باربری، کیلومتر ۲۴ جاده فولاد آلیاژی) تحویل نمایند.

متقاضیان می‌توانند در صورت نیاز؛ همه‌روزه به‌غیراز ایام تعطیل از ساعت ۰۸:۰۰ لغایت ۱۷:۰۰ به‌منظور دریافت اطلاعات تکمیلی فنی با آقای مهندس دانشیار

(شماره تماس‌های ۳۱۲۲۲۱۶۲-۰۳۵ و ۰۹۱۳۳۵۱۷۶۸۵) و اطلاعات بازرگانی و نحوه ارسال و تکمیل اسناد با آقای مهندس فلاح (شماره تماس ۵۸۷۱۸۶۶۶-۰۳۵) تماس حاصل نمایند.

 

شركت فولاد آلياژي ايران