۳۹۷۹ مزایده – شهرداري ورزنه – اجاره مغازه‌ها

  مزایده‌عمومی مرحله اول نوبت اول شهرداري ورزنه در نظر دارد مزایده‌عمومی موضوع اجاره مغازه‌ها و تعاونی‌های ترمینال شیخ بهایی و عرصه پارکینگ گلستان شهدا به شماره سيستمي ۵۰۰۲۰۹۳۷۳۹۰۰۰۰۰۵ را از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت به شرح ذيل برگزار نمايد. كليه مراحل برگزاري فراخوان از دريافت و تحويل اسناد فراخوان تا گشایش پاكت­ها از […]

 

مزایده‌عمومی مرحله اول نوبت اول

شهرداري ورزنه در نظر دارد مزایده‌عمومی موضوع اجاره مغازه‌ها و تعاونی‌های ترمینال شیخ بهایی و عرصه پارکینگ گلستان شهدا به شماره سيستمي ۵۰۰۲۰۹۳۷۳۹۰۰۰۰۰۵ را از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت به شرح ذيل برگزار نمايد.

كليه مراحل برگزاري فراخوان از دريافت و تحويل اسناد فراخوان تا گشایش پاكت­ها از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.

متقاضيان شركت در فراخوان در صورت عدم عضويت در سامانه، نسبت به ثبت نام و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي (به‌صورت برخط) براي كليه صاحبان امضاي مجاز و مهرسازمانی اقدام لازم را به عمل‌آورند.

– تاريخ انتشار فراخوان: مورخ ۱۳/۱۰/۱۴۰۲

– مهلت دريافت اسناد فراخوان: مورخ ۲۱/۱۰/۱۴۰۲

– مهلت ارسال پيشنهادات: مورخ ۰۲/۱۱/۱۴۰۲

– زمان گشایش پاکت‌ها: مورخ ۰۲/۱۱/۱۴۰۲

– نوع و مبلغ تضمين شركت در مزايده: مبالغ درج شده هریک از محل‌های مورد اجاره در شرح مستندات آگهی و سامانه به‌صورت الكترونيكي.

آدرس شهرداري: استان اصفهان، شهرستان ورزنه، ميدان شهرداری، شهرداري ورزنه

تلفن شهرداري: ۴۶۴۸۲۲۲۰-۰۳۱

 

حامد اخگر – شهردار ورزنه

  حامد اخگر

شهردار ورزنه