۳۹۷۹ مناقصه – شرکت فولاد آلیاژی ایران – تأمین سرویس ایاب و ذهاب کارکنان کارفرما

«آگهی مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای شماره م-ک/۱۲/۱۴۰۲» شرکت فولاد آلیاژی ایران در نظر دارد «تأمین سرویس ایاب و ذهاب کارکنان کارفرما» را بر اساس شرایط و مشخصات مندرج در اسناد مناقصه به پیمانکار واجدشرایط واگذار نماید. متقاضیان شرکت در مناقصه می‌توانند به‌منظور دریافت اسناد و شرایط مناقصه به سایت شرکت فولاد آلیاژی ایران به آدرس www.iasco.ir – […]

«آگهی مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای شماره م-ک/۱۲/۱۴۰۲»

شرکت فولاد آلیاژی ایران در نظر دارد «تأمین سرویس ایاب و ذهاب کارکنان کارفرما» را بر اساس شرایط و مشخصات مندرج در اسناد مناقصه به پیمانکار واجدشرایط واگذار نماید.

متقاضیان شرکت در مناقصه می‌توانند به‌منظور دریافت اسناد و شرایط مناقصه به سایت

شرکت فولاد آلیاژی ایران به آدرس www.iasco.ir – بخش خرید و تأمین‌کنندگان قسمت مناقصات مراجعه نمایند و در صورت تمایل به شرکت در مناقصه مذکور می‌بایست، پیشنهادات خود را حداکثر تا ساعت ۱۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۵/۱۰/۱۴۰۲ بر اساس شرایط مندرج در اسناد مناقصه؛ به دبیرخانه حراست شرکت واقع در محل کارخانه (یزد، جاده کنارگذریزد-کرمان، نرسیده به پایانه باربری، کیلومتر ۲۴ جاده فولاد آلیاژی) تحویل نمایند.

متقاضیان می‌توانند در صورت نیاز؛ همه‌روزه به‌غیراز ایام تعطیل از ساعت ۰۸:۰۰ لغایت ۱۷:۰۰ به‌منظور دریافت اطلاعات تکمیلی فنی با آقای ضیایی (شماره تماس‌های ۳۱۲۲۲۴۲۰-۰۳۵ و ۰۹۱۳۳۵۶۸۶۷۲) و اطلاعات بازرگانی و نحوه ارسال و تکمیل اسناد با آقای فلاح (شماره تماس‌های ۳۱۲۲۲۶۴۶-۰۳۵ و ۰۹۱۳۲۵۶۰۳۵۹) تماس حاصل نمایند.

شرکت فولاد آلیاژی ایران