۴۰۱۱ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ شهر تهران – تأمین مالی و اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب باقرشهر

آگهي تجديد اول فراخوان جذب سرمایه‌گذار وفق ماده ۲۳ به شماره ۴۰-۱۴۰۲ آگهی تجدید فراخوان شناسایی سرمایه‌گذار شناسایی سرمایه‌گذار به‌منظور جلب مشارکت با بخش خصوصی جهت تأمین مالی و اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب باقرشهر شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ شهر تهران؛ در نظر دارد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شماره فراخوان ۲۰۰۱۰۹۲۵۰۰۰۰۰۰۸۹، بر […]

آگهي تجديد اول فراخوان جذب سرمایه‌گذار وفق ماده ۲۳ به شماره ۴۰-۱۴۰۲

آگهی تجدید فراخوان شناسایی سرمایه‌گذار

شناسایی سرمایه‌گذار به‌منظور جلب مشارکت با بخش خصوصی جهت تأمین مالی و اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب باقرشهر

شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ شهر تهران؛ در نظر دارد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شماره فراخوان ۲۰۰۱۰۹۲۵۰۰۰۰۰۰۸۹، بر اساس ماده ۲ قانون تشکیل شرکت‌های آب و فاضلاب مصوب ۱۳۶۹ و با لحاظ مفاد دستورالعمل اجرایی ماده ۲۳ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب ۱۳۹۳؛ پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب باقرشهر با حجم مشخص برای دوره زمانی محدود و معین به روش بیع متقابل و با شرایط ذیل، به سرمایه‌گذار واجدشرایط واگذار نماید.

الف- شرح مختصری از پروژه

-موضوع پروژه: تأمین مالی و اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب باقرشهر

-سرمایه پذیر: شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ شهر تهران

-مشاور سرمایه‌گذاری: شرکت آبان رود تدبیر

-دوره احداث: مدت‌زمان اجرای پروژه ۲۴ ماه برآورد گردیده است و پیش‌بینی می‌گردد که از ابتدای سال ۱۴۰۵ آغاز گردد.

-دوره بازپرداخت: در این مدل ۳۰ درصد از کل هزینه‌های انجام‌شده در سال اول و ۳۰ درصد آن در سال دوم و ۴۰ درصد در سال سوم پس از دوره ساخت و با لحاظ تعدیلات بازپرداخت می‌گردد.

-جمعیت تحت پوشش: در سال افق طرح ۱۴۲۵ جمعیت باقرشهر افق: ۱۱۴ هزار نفر

-نحوه تأمین مالی پروژه: تأمین مالی کل پروژه در دوره ساخت بر عهده سرمایه‌گذار بوده و پس از تحویل پروژه به سرمایه‌گذاری، طی چند سال با توجه به نوع پروژه، نرخ تورم پیش‌بینی‌شده و حداقل سود مورد انتظار، کلیه هزینه‌های انجام‌شده بازپرداخت خواهد شد و جزئیات دقیق آن در قرارداد فی‌مابین ذکر خواهد شد.

-محل اجرا: حومه شهر باقرشهر

ب-شرایط کلی برای سرمایه‌گذاری:

_سرمایه‌گذار به‌صورت شخص حقوقی با داشتن سابقه مدیریتی قابل‌قبول، تأمین و تخصیص سرمایه موردنیاز را به عهده خواهد داشت.

۱- مهلت خرید و محل دریافت اسناد: سرمایه‌گذاران واجدشرایط برای دریافت و خرید اسناد ارزیابی توان اجرای کار حداکثر تا ساعت ۱۶:۱۵ روز سه‌شنبه مورخ ۰۱/۱۲/۱۴۰۲ باید از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به‌حساب جاری ۸۱۸۴۰۲۵۸۶۶۰۰۱ بانک سامان شعبه شهرری واریز تا بتوانند اسناد را به‌صورت الکترونیکی دریافت نموده و حداکثر تا ساعت ۱۶:۱۵ روز سه‌شنبه مورخ ۱۵/۱۲/۱۴۰۲ اسناد مذکور را تکمیل و در سامانه ستاد الکترونیک دولت ارائه و بارگذاری نمایند.

۲- تاریخ گشایش اسناد مذکور: در روز چهارشنبه مورخ ۱۶/۱۲/۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰ صبح در محل دفتر قراردادها و امور بازرگانی شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران می‌باشد.

۳- نشانی سایت‌ها:

-سایت ستاد الکترونیک دولت: www.setadiran.ir

-سایت ملی مناقصات: http://iets.mporg.ir

-سایت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور: www.nww.ir

سایت شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ شهر تهران:www.t6ww.tpww.ir

-اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام در سایت سامانه (www.setadiran.ir) بخش «ثبت‌نام /پروفایل تأمین‌کننده /مناقصه گر» موجود است. مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱