۴۰۴۶ مناقصه – شرکت تجارت الکترونیک ایران­خودرو – تولید و چاپ برچسب شیشه­

فراخوان عمومی شناسایی پیمانکار شرکت تجارت الکترونیک ایران­خودرو (سهامی خاص) در نظر دارد نسبت به شناسایی و انتخاب پیمانکاران واجد صلاحیت جهت تولید و چاپ برچسب شیشه­ای محتوی QR Code و هولوگرام جهت نصب بر روی شیشه، اقدام نماید. لذا از شرکت­های توانمند و واجدشرایط دعوت می­گردد برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت شرایط و ارائه […]

فراخوان عمومی شناسایی پیمانکار

شرکت تجارت الکترونیک ایران­خودرو (سهامی خاص) در نظر دارد نسبت به شناسایی و انتخاب پیمانکاران واجد صلاحیت جهت تولید و چاپ برچسب شیشه­ای محتوی QR Code و هولوگرام جهت نصب بر روی شیشه، اقدام نماید. لذا از شرکت­های توانمند و واجدشرایط دعوت می­گردد برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت شرایط و ارائه مدارک موردنیاز به‌منظور ارزیابی اولیه تا پایان وقت اداری روز چهار­شنبه مورخ ۰۵/۰۲/۱۴۰۳ با ارائه کارت شناسائی و معرفی­نامه به آدرس: تهران، میدان آزادی، ابتدای بزرگراه جناح، بعد از خیابان شهید صالحی، کوچه جعفری­نیا شمالی، پلاک ۵، شرکت تجارت الکترونیک ایران­خودرو مراجعه نمایند.

پس از پایان مرحله ارزیابی پیمانکاران، دعوت‌نامه شرکت در مناقصه برای شرکت­هایی که صلاحیت ارزیابی اولیه را احراز نموده­اند ارسال و فرآیند انتخاب پیمانکاران وفق شرایط اعلام‌شده در اسناد مناقصه صورت خواهد گرفت.

این شرکت در رد یا تأیید صلاحیت شرکت­ها به تشخیص خودمختار می­باشد و ارسال مدارک، هیچ‌گونه حقی برای شرکت­کنندگان از جمله حق حضور در مناقصه را ایجاد نخواهد نمود.

(شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر ۶۳۴۱۷۴۶۱-۰۲۱)