۴۰۴۶ مناقصه – شرکت توسعه برق و انرژی غدیر مازندران – ساخت و اجرای پروژه گازرسانی به نیروگاه زیم آور

آگهی فراخوان ارزیابی‌کیفی «شرکت توسعه برق و انرژی غدیر مازندران» در نظر دارد فرآیند طراحی، ساخت و اجرای پروژه گازرسانی به نیروگاه زیم آور، واقع در استان مازندران را از طریق برگزاری مناقصه به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار نماید. شرکت‌هایی که تمایل به حضور در مناقصه دارند، می‌توانند به‌منظور دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی، از مورخ ۲۸/۰۱/۱۴۰۳ […]

آگهی فراخوان ارزیابی‌کیفی

«شرکت توسعه برق و انرژی غدیر مازندران» در نظر دارد فرآیند طراحی، ساخت و اجرای پروژه گازرسانی به نیروگاه زیم آور، واقع در استان مازندران را از طریق برگزاری مناقصه به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار نماید.

شرکت‌هایی که تمایل به حضور در مناقصه دارند، می‌توانند به‌منظور دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی، از مورخ ۲۸/۰۱/۱۴۰۳ نامه اعلام آمادگی و معرفی نماینده خود را به نشانی: تهران، خیابان ولی‌عصر (عج)، خیابان توانیر (عباسپور)، خیابان نظامی گنجوی، کوچه لنکران، پلاک ۱۴ امور بازرگانی و قراردادها و یا پست الکترونیکی a.alipour@geicgroup.com ارسال و نسبت به دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی، اقدام نمایند. شماره تماس به‌منظور انجام هماهنگی ۸۸۱۹۱۰۴۱-۰۲۱ داخلی ۶۱۰ و ۲۱۴ می‌باشد. لازم به ذکر است مهلت تحویل فرم‌های تکمیل‌شده و مستندات ارزیابی‌کیفی «پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۲/۰۲/۱۴۰۳» می‌باشد.