بازدید اهالی رسانه از فعالیت‌های مقابله با ریزگرد‌ها در جنوب شرق اهواز

بازدید اهالی رسانه از فعالیت‌های مقابله با ریزگرد‌ها در جنوب شرق اهواز در حاشیه بازدید اهالی رسانه‌ها از عملیات مقابله با ریزگرد‌ها در عرصه‌های بیابانی، احمدرییس‌زاده، قائم‌مقام اداره‌کل در جمع خبرنگاران گفت: مبلغ ۳۰ میلیارد تومان منهای بخش کانال جهت نهالکاری تا این زمان تخصیص داده شده است و برای این‌که به این حجم کار […]

بازدید اهالی رسانه از فعالیت‌های مقابله با ریزگرد‌ها در جنوب شرق اهواز

در حاشیه بازدید اهالی رسانه‌ها از عملیات مقابله با ریزگرد‌ها در عرصه‌های بیابانی، احمدرییس‌زاده، قائم‌مقام اداره‌کل در جمع خبرنگاران گفت: مبلغ ۳۰ میلیارد تومان منهای بخش کانال جهت نهالکاری تا این زمان تخصیص داده شده است و برای این‌که به این حجم کار برسیم یک ستاد مرکزی تشکیل شده که این ستاد کار را به چند قسمت جزیی‌تری تقسیم کرده است. احمد‌رییس‌زاده گفت: چنانچه از بعد کلی به موضوع نگاه شود خواهیم دید که ما ۳هزار هکتار زمین در اختیار پیمانکاران بومی و محلی و ۴ هزار هکتار نیز در اختیار سازمان بسیج سازندگی جهت نهال کاری قرار داده‌ایم.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان، قائم‌مقام اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان افزود: ۳ هزار هکتار که در اختیار پیمانکاران بومی و محلی است دارای ۲۶ کارگاه می‌باشد و این در حالی است که ۴ هزار هکتاری که در اختیار سپاه است نیز دارای ۱۹ جبهه کاری است که در هر مقطع یک مهندس ناظر دارد.

 

رییس زاده در ادامه تأکید کرد: ما به دنبال کمیت نیستیم نظر ما این است که اگر ۱۰ هکتار کار کنیم و این ۱۰ هکتار سبز باشد بهتر از این است که هزار هکتار کار کنیم. گفتنی است خبرنگاران از عرصه‌های نهالکاری شده در مناطق «حفیره‌آلبوبالد»، «حنیطه۳» و منطقه «شیعمط» بازدید کردند.