فعالیت رسانه‌ای قدرتمند

فعالیت رسانه‌ای قدرتمند برای جذب سرمایه و ایجاد نقش آهن‌ربایی که بتواند سرمایه‌های لازم را برباید باید فکری خلاق؛ رسانه‌ای قوی و البته ابتکار داشت. اما بی‌شک تبلیغات رسانه‌ای معرفی ظرفیت‌های کشور از جمله مسایلی است که می‌تواند به بهبود این وضع کمک کند. اما متأسف هستیم با مراجعه به سایت‌های مربوط به بخش بازرگانی […]

فعالیت رسانه‌ای قدرتمند

برای جذب سرمایه و ایجاد نقش آهن‌ربایی که بتواند سرمایه‌های لازم را برباید باید فکری خلاق؛ رسانه‌ای قوی و البته ابتکار داشت. اما بی‌شک تبلیغات رسانه‌ای معرفی ظرفیت‌های کشور از جمله مسایلی است که می‌تواند به بهبود این وضع کمک کند. اما متأسف هستیم با مراجعه به سایت‌های مربوط به بخش بازرگانی و سفارتخانه‌های ایران بخشی مربوط به ظرفیت‌های ایران و ظرفیت‌ها و نیازهای کشوری که سفارتخانه در آن واقع شده را ندارد و همین باگ بزرگ می‌تواند مانعی بزرگ برای جذب سرمایه‌گذاری در کشور تلقی شود.

در این مسیر باید تلاش شود تا اطلاعات دقیقی به مخاطبان به زبان‌های زنده دنیا و زبان‌های بومی کشور مورد نظر داده شده و سفارتخانه‌ها، خصوصاً بخش اقتصادی که به تازگی تشکیل شده ظرفیت‌های کشور را به صورت دقیق برای افزایش حجم تبادل اقتصادی معرفی کرده و در عین حال نیازهای کشوری را که در آن به عنوان سفیر یا رایزن فرهنگی و یا به عنوان مسؤول اقتصادی سفارتخانه مستقر شده‌اند بازتاب دهند تا مشتری و فروشنده بتوانند همدیگر را سریع یافته و اقدامات مؤثر برای برقراری ارتباط و توسعه صادرات و جذب سرمایه خارجی فراهم شود.