حضور پر رنگ بانک‌ملی در بانکداری دیجیتال در سال ٩٧

حضور پر رنگ بانک‌ملی در بانکداری دیجیتال در سال ٩٧ عضو هیأت‌مدیره بانک‌ملی ایران بر حضور پر رنگ بانک‌ملی ایران در عرصه بانکداری دیجیتال در سال‌جاری تأکید کرد و گفت: ‎با ورود استارت‌آپ‌ها بانکداری در چند سال آینده کاملاً تغییر می‌کند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی بانک‌ملی، مسعودخاتونی، در همایش مدیران اداره […]

حضور پر رنگ بانک‌ملی در بانکداری دیجیتال در سال ٩٧

عضو هیأت‌مدیره بانک‌ملی ایران بر حضور پر رنگ بانک‌ملی ایران در عرصه بانکداری دیجیتال در سال‌جاری تأکید کرد و گفت: با ورود استارت‌آپ‌ها بانکداری در چند سال آینده کاملاً تغییر می‌کند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی بانک‌ملی، مسعودخاتونی، در همایش مدیران اداره امور شعب استان سمنان که به همراه اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور و حسن شهرآشوب مدیر امور طرح و برنامه حضور داشت، ضمن تأکید بر ایجاد ظرفیت‌های جدید از سوی بانک اظهارکرد: بانک‌ملی ایران در سال جدید کسب و کارهای نوین را مورد توجه بیشتری قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: بانک‌ملی ایران در راستای ایفای مسؤولیت اجتماعی خود در حوادث تلخ زلزله، سیل و آتش‌سوزی با پرداخت تسهیلات ۴درصدی علی‌رغم هزینه بالای تمام شده پول در صحنه حضور داشت.

خاتونی، فروش سکه و همراهی با برنامه‌های دولت توسط بانک‌ملی ایران را حاکی از ظرفیت بالای این بانک عنوان کرد و گفت: کمک به ثبات نرخ سپرده‌ها و تزریق نقدینگی به سایر بانک‌ها از جمله اقدامات مهم بانک‌ملی ایران در سال گذشته بود.

عضو هیأت‌مدیره بانک‌ملی ایران، اضافه کرد: برای اولین بار در این بانک گشایش بی‌واسطه اعتبار ارزی بین ایران و ترکیه از روز گذشته کلید خورده است که با حذف ارز واسطه انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: اهداف بانک در استان‌ها تا ۱۵ اردیبهشت ماه ابلاغ خواهد شد و ارزیابی مستمر اهداف در راستای تحقق برنامه‌ها صورت می‌گیرد.