تخطی دولت از راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق مقامات

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اعلام کرد تخطی دولت از راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق مقامات عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: تعدادی از نمایندگان در حال تهیه طرح سؤالی درباره عدم راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق مقامات و مدیران هستند. به گزارش خانه‌ملت، غلامعلی‌جعفرزاده‌ایمن‌آبادی با انتقاد از عدم راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق […]

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اعلام کرد

تخطی دولت از راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق مقامات

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: تعدادی از نمایندگان در حال تهیه طرح سؤالی درباره عدم راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق مقامات و مدیران هستند.

به گزارش خانه‌ملت، غلامعلی‌جعفرزاده‌ایمن‌آبادی با انتقاد از عدم راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق مقامات و مدیران توسط دولت براساس تکلیف برنامه ششم توسعه، گفت: دولت باید برای خاتمه دادن به تمامی شائبات، جوسازی و فضاسازی‌های مسموم رسانه‌های خارجی و شیطنت‌های برخی رسانه‌های داخلی موضوع حقوق و دریافتی را شفاف کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، افزود: راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق مقامات و مدیران توسط دولت تکلیف برنامه ششم توسعه است.

باید مشخص شود آیا حقوق یا پاداش‌های نجومی وجود دارد یا خیر و اگر وجود دارد برای چه پنهان می‌شود و اگر وجود ندارد باید باز پاسخ داده شود که چرا شفاف نمی‌شود.

دولت در عدم راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق مقامات و مدیران تخطی کرده است

وی با بیان این‌که تقاضای ما از دولت این بوده که حقوق و مزایای مقامات را شفاف کند، ادامه‌داد: پس از شفاف کردن حقوق مقامات و مدیران بسیاری از مسایل رفع می‌شود، چراکه حقوق هر فردی مشروع است یا خیر و نهادی باید پاسخگو و شفاف‌کننده این موضوع باشد و مرجعی آن را تأیید کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر این‌که دولت در عدم راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق مقامات و مدیران تخطی کرده است، یادآور شد: این تخطی در درجه اول به ضرر خود دولتمردان است و این شائبه را ایجاد می‌کند که در بدنه دولت پرداخت‌هایی صورت می‌گیرد که همه از آن بی‌اطلاع هستند.

اجماع نمایندگان در تخطی دولت برای راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق مقامات و مدیران

وی افزود: تمام پرداختی‌ها اعم از حقوق و مزایا باید به صورت شفاف در سامانه قرار بگیرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، گفت: تعدادی از نمایندگان در حال تهیه طرح سؤالی درباره عدم راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق مقامات و مدیران هستند که نمایندگان در این طرح سؤال برخلاف طرح سؤال‌های قبلی اجماع دارند و همه عدم راه‌اندازی این سایت را تخطی می‌دانند.