۳۱۷۰ مزایده – شركت معدنی و صنعتی گل‌گهر – شصت و پنج هزار تن نرمه و ضایعات گندله سنگ آهن با عیار ۶۵%

  آگهي مزایده شماره ۳/۹۹/ز   شركت معدني و صنعتي گل‌گهر (سهامي عام) در نظر دارد“شصت و پنج هزار تن نرمه و ضایعات گندله سنگ آهن با عیار ۶۵%“را از اسکله شهید رجایی بندرعباس با شرایط تحویل FOB و از طريق مزایده عمومي به فروش برساند. لذا كليه متقاضيان مي‌توانند جهت اخذ اسناد مزایده به […]

 

آگهي مزایده شماره ۳/۹۹/ز

 

شركت معدني و صنعتي گل‌گهر (سهامي عام) در نظر داردشصت و پنج هزار تن نرمه و ضایعات گندله سنگ آهن با عیار ۶۵%را از اسکله شهید رجایی بندرعباس با شرایط تحویل FOB و از طريق مزایده عمومي به فروش برساند.

لذا كليه متقاضيان مي‌توانند جهت اخذ اسناد مزایده به آدرس الكترونيكيWWW.GEG.IRمراجعه و اسناد  مذکور را از بخش مناقصه و مزایده دانلود نمايند. آناليز فيزيكي و شيميايي محصول توليدي در اسناد موجود مي‌باشد.مهلت تحويل پاكات ساعت ۰۹:۰۰ الي ۱۴:۰۰روزسه‌شنبه مــورخ۱۴/۱۱/۹۹در محــل دبیرخانه دفتر مرکزی این شرکت واقع در تهران، خیابان دکتر فاطمی، پلاک ۲۷۳ (روبروی هتل لاله)مي‌باشد.تاریخ گشایش پاکات رأس ساعت ۱۱:۰۰ مورخ ۱۵/۱۱/۹۹ در محل دفتر مرکزی این شرکت مقرر شده است.  شركت معدني و صنعتي گل‌گهر در رد يا قبول هر يك از پيشنهادات مختار مي باشد.

 

 

مدیریت قراردادها و معاملات

شركت معدني وصنعتي گل گهر